ik wil ook eerdder vertrekken anders is je zondag gelijk zo weg als je om twaalf uur gaat (maakt mij niet zo veel uit maar heb ook een niet paardrijdende vriend)
minkieboy
Geplaatst: 19-07-03 11:08
alja schreef:
ik wil ook eerdder vertrekken anders is je zondag gelijk zo weg als je om twaalf uur gaat (maakt mij niet zo veel uit maar heb ook een niet paardrijdende vriend)
hahaha dat probleem ken ik alleen is er voor jou nog hoop,ik ben er al mee getrouwd
Cody
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 11:36
Eerder vind ik ook prima. Half 11 vertrekken dan? 10 uur aanwezig??
Alja
Geplaatst: 19-07-03 19:49
Citaat:
hahaha dat probleem ken ik alleen is er voor jou nog hoop,ik ben er al mee getrouwd
voor mij is er ook geen hoop meer ga ook met hem trouwen
hij vind paarden wel leuk maar elke zondag een boktrit wat minder >:(<
minkieboy
Geplaatst: 19-07-03 20:05
alja schreef:
voor mij is er ook geen hoop meer ga ook met hem trouwen
hij vind paarden wel leuk maar elke zondag een boktrit wat minder >:(<
oohh jee weet waar je aan begint
Ene Cody ik vindt 10 uur aanwezig en half elf vertrekken prima hoor Het kan mij toch nooit te vroeg vraag Joyce maar Ene niet je cap vergeten mee te nemen he?
joyce B
Geplaatst: 20-07-03 01:26
Dat wordt weer vroeg opstaan dus Daar ben ik dus niet zo'n ster in, dat kun je bij Minkieboy navragen vanaf waar heb jij die route beschreven Marije? Ik kom waarschijnlijk vanaf N381. Ligt de meesterwijk (o.i.d.) aan de kant van Veenhuizen- kanaal? En dan aan de kant van Haulerwijk of aan de kant van Smilde? Zal mijn wandel/fiets/ruiterpaden kaart er toch maar even bijpakken...
Ik hoop wel dat het weer iets frisser wordt! Vandaag een buitenrit gemaakt in Opende (Westerkwartier/Groningen), en ben flink verbrand en voelde me niet helemaal lekker door die hitte. Veel meer dan stappen hebben we niet gedaan!
Cody
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 10:14
De route De meesterswijk zal je toch via de kant van de weg Assen-Smilde moeten bereiken. Even twee kaartjes:
Tussen Assen en Smilde ligt Bovensmilde, daar moet je dus bij Café The Bridge de Meestersbrug over, en dan rijd je de Meesterswijk op. Die rijd je helemaal uit (alsmaar rechtdoor) en dan zie je ons vanzelf staan op de 'kruising' aan het eind.
De vertrektijd Verzamelen tussen 10.00 en 10.15 uur, vertrektijd 11 uur!
Naz
Geplaatst: 20-07-03 12:31
Wat minder leuke mededeling van mijn kant: ik blijk dat weekend niet thuis te zijn, bovendien vervoersproblemen... I'm sorry! Volgende keer ben ik er weer bij!
Romkabouter
Geplaatst: 20-07-03 12:31
Nou jaaaa zeg!
Cody
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 13:46
Naz"] Wat minder leuke mededeling van mijn kant: ik blijk dat weekend niet thuis te zijn, [/quote] Tot hier dacht ik, ja klopt, dan zit je in Fochteloo [quote="Naz schreef:
bovendien vervoersproblemen...
En hier gaat het mis
Jammer Nienke, volgende keer beter!!
joyce B
Geplaatst: 20-07-03 13:57
de routeplanner van mij gaf 1,5 uur aan Maar dan met allerlei binnenweggetjes als kortste route, en 56 minuten via Groningen en Assen als snelste route Volgens mij deugt dat ding niet! afijn, volgens mij is de snelste en kortste route: N381 Drachten-Smilde Afslag Bovensmilde (linksaf onder viaduct door geloof ik) en dan de route die Marije aangeeft toch? Hoelang is het nog rijden vanaf de afslag Smilde? (tot Smilde is met trailer denk ik zo'n 40 minuten)
Cody
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 14:11
Nou vanaf Smilde, tien minuutjes??
Denk inderdaad dat je die route het beste kan nemen Joyce.
Voor mensen die mijn telefoonnummer willen hebben trouwens, stuur even een PB, ik heb laatst een nieuw nummer gekregen namelijk.
Kitty
Geplaatst: 20-07-03 19:50
Tien uur. Dat moet lukken. Half tien zet ik mijn paard in de trailer en dan rustig via Bovensmilde het kanaal over. Moet lukken...
Riëtte
Geplaatst: 20-07-03 22:57
Bedacht mij vanavond dat het voor mij wel heel makkelijk is om te kijken op zondag. Marc is dan ook vrij, dus als de baby er is, pak ik hem op schoot of in de maxi-cosi en laat mij rijden door marc. Is de baby er nog niet, komen we op fiets. En als ik aan het puffen ben, dan houdt het echt op (weten jullie meteen dat julllie wat kunnen verwachten...)
Donja
Geplaatst: 21-07-03 23:18
weet nog niet of ik mee kan we gaan nl naar duitsland om een pup op te halen zaterdags... en ik weet niet hoelaat ik dan weer thuisben 's nachts... en ik vind het wat link om met trailere te rijden terwijl ik nog half slaap... ik probeer vriendlief nog over te halen om vrijdags naar duitsland te gaan, dan kan ik wel mee
Marg
Geplaatst: 23-07-03 15:39
Jammer dat het net een week te vroeg is. anders had ik mee kunnen rijden! (met twee paarden)
Ik ken het daar op mijn duimpje! Waar gaan jullie precies rijden? Ik las ergens water en zandpaden........... Gaan jullie richting Ravenswoud? Of veenhuizen (daar mag je niet rijden als je geen bewoner bent van Veenhuizen ivm gevangenen!)
Veel plezier daar!
Groetjes Marga
Cody
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 17:53
We willen vanaf de Meesterswijk richting Veenhuizen, en dan om het Esmeer heen, dus in Veenhuizen komen we niet, aan die kant duiken we juist het bos weer in.
maaike_vdv
Geplaatst: 23-07-03 19:32
Jammer dat je niet mee kan Marga. En inderdaad, ik geloof best dat jij van ons allemaal het Fochtelooërveen het allerbeste kent!
Cody
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 19:34
Maaike vertrouwt me niet (en terecht ook denk ik neemt er iemand een kompas mee? )
Kitty
Geplaatst: 23-07-03 19:36
Ik hoop dat mijn paard mee kan. De hoefsmid komt dinsdag en haar hoeven zijn barslecht. (fijn, een hoefsmid die meer dan een maand op vakantie is). Als Muuz niet mee kan, is er dan nog een plekje op de wagen?
Cody
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 19:38
Had al een PB gestuurd Kitty (op hippics ) maar dat moeten we even overleggen. Volgens mij is het nog niet 100% zeker dat de wagen meegaat, en Maaike had ook al gevraagd voor een plekje mocht ze Saar niet mee kunnen nemen. Dat is dan Yaris, Maaike en ik, plus de persoon op de bok, hangt er dus even vanaf. Tineke belt mij een dezer dagen dan weet ik waarschijnlijk ook of we uberhaupt op de wagen meekunnen.
Laatst bijgewerkt door Cody op 23-07-03 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt
maaike_vdv
Geplaatst: 23-07-03 19:38
Cody schreef:
Maaike vertrouwt me niet (en terecht ook denk ik neemt er iemand een kompas mee? )
Ik vertrouw jou wel hoor , maar Marga begeleidt al jaren ponykampen daar
Marg
Geplaatst: 24-07-03 10:06
Yep, alleen de laatste twee jaar niet meer. Ik werk nu en heb helaas niet zoveel vrije dagen meer dat ik daar mijn hele zomer vaantie kan zitten. Maar de omgeving ken ik nog. Toevallig ga ik het weekend van 2 augustus die kant op! Zal aan jullie denken als ik een week later daar rij!
Veel plezier!
Marga
Cody
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 10:21
Dank je!!
Ik heb een telefoontje van Tineke gehad, zij komen met 2 paarden, maar niet met aanspanning. Dus voor de mensen die op de kar mee wilden: dit kan niet Ik zit zelf te denken om toch gewoon de fiets te pakken, zal van de week eens kijken welke stukken wel en niet te fietsen zijn, dus er zijn ook stukjes bij waar jullie het zelf uit moeten zoeken maar Tineke kent daar de weg ook prima. Als er mensen zijn met digitale camera's, ik denk bijvoorbeeld aan Maaike, ik wil wel wat mooie plaatjes schieten onderweg met de rit. En is het misschien een goed idee om nog een stop te houden onderweg met een bekertje drinken??
Riëtte
Geplaatst: 24-07-03 13:20
De stop bij het Esmeer is een prima idee hoor! (mag ik toch wel zeggen he?). Marga, het bos bij Veenhuizen mag je idd niet in. Stom he? Ook als bewoners van veenhuizen niet hoor, iedereen wordt weggestuurd (als ze je tegen komen, is mij nog maar een keer of 4 gebeurt....). officieel kunnen ze je bekeuren, maar ik kan heel onnozel kijken, dat scheelt.... De kant van ravenswoud is helemaal op de andere kant van het Fochteloerveen als waar zondag gereden wordt. Dan mag je er nog wel een uur of 3 langer voor uittrekken. is trouwens wel een heel mooi gebied!