Dieuwke_ schreef:Die kerel heeft toch wel een vrachtwagen? Rijdt ze daar maar mee Haha ja hij heeft wel een vrachtwagen Maar die ga ik niet meenemen. Die zijn niet van mij
Mij maakt t niet uit op wat voorn paardie.. ik ben trouwens maar 1.66 ofzo! niet zo groot dus.En ik heb nog nooit op n paard van groter dan 1.65 gereden
Klein haffie, hier zit ik erop met m'n toen nog lompe body 1.77 en rijd op Bonny van 1.40 en peps van 1.73.. En heb ook op kleinere gereden soms
Dus we gaan voor 17 april een shopmeeting houden en daarna, in ieder geval voor augustus, een paardenmeeting. Dat is de planning?
Dieuwke_ schreef:Eerst gewone meeting toch? Moet nieuwe kleren voor 17 april Maar dit moet wel voordat Mel in US zitJaaa, voor augustus dus!
Dieuwke_ schreef:Is goed joh! Enne, waar gaan we winkelen? Gewoon Zwolle? Of gaan we dan Primarken?Zwolle of Primark is toch wel een heel end uit elkaar he
Ik ga voor ZWOLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Primark lijkt me niet eens super Waarom is iedereen daar zo gek van?
jori_X schreef:Ik ga voor ZWOLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Primark lijkt me niet eens super Waarom is iedereen daar zo gek van? Primark is super, maar gewoon niet voor een meeting.