nataly_ schreef:José woont in heerenveen toch ?Jubbega was het toch ..Maar ja ik kom uit joure en jamie uit de buurt van .Moeten alleen idd even kijken hoe we er nou komen...Gaat er geen bus naar leek ... (en dan neit dat we kilometers moeten lopen )JAMIE EN IK GAAN ZOIEZO OOOOK !
Zoals ik al eerder zei.. ik neem iedereen omstreken joure, heerenveen, drachten mee.. die vervoer nodig heeft Sietske, Nataly en Femke gaan sowieso bij mij in de auto? Dus dan kan er nog 1 iemand bij!
Marieke1495 schreef:wie komen er nou zeker? ~Lotte~ Dieuwke~ Marieke ~ Nataly ~ Femke~~~~~~hoe kun je mij vergeten !!!
_Bitje_ schreef:Marieke1495 schreef:wie komen er nou zeker? ~Lotte~ Dieuwke~ Marieke ~ Nataly ~ Femke~ JOSE~~~~~hoe kun je mij vergeten !!!
Kelperpau schreef:Ik zou wel mee willen maar ik ken zowat niemand ik ook niet , ik kom waarschijnlijk ook alleen (misschien met anna)
_Bitje_ schreef:Ploegie19 schreef:Ik ken ook nog niemand Behalve Dieuwke dan Lotte, is niet eerlijk he nee Flauw hoor..moeten we maar een privé-meeting houden.. speciaal voor de 'vergetenen'..
Ploegie19 schreef: Flauw hoor..moeten we maar een privé-meeting houden.. speciaal voor de 'vergetenen'.. tja! wat denken ze wel niet *pfwe!*
Ploegie19 schreef:Inderdaad Ik vergeet hun toch ook niet als ik ze op moet halen met de meeting,,of wel dan ....... zou het wel gewoon 'net alsof' perongeluk vergeten , die ...... slechterikken! whaha,....nou ik ga douchen en dan slapen