Oo ik wil Floor ook echt heel graag mee hebben. Moet dus even kijken hoe ze tegen die tijd loopt en hoe alles gaat. Is voor haar ook wel 's goed om eens even naar een andere omgeving.
Zijn jullie paarden slopers trouwens? Aangezien Floor dus fulltime met een eczeemdeken op moet staan.
Haha oké. Dus voor Macho en Sil hoef ik niet te vrezen..
Madeira_
Geplaatst: 02-02-10 15:17
Madeira heeft nog nooit haar eigen deken of die van een ander stuk gemaakt.
saskiaojan
Geplaatst: 02-02-10 15:23
Ojan ook niet, de sloopt niet eens zijn eigen deken......Is altijd te druk met eten
Mando
Geplaatst: 02-02-10 15:24
Voor Mando hoef je ook niet te vrezen die jaagt niet en die is geen deken sloper... laat hem lekker zijn gangetje gaan in de weide en je heb geen kind aan hem. Hij hobbelt altijd een beetje rond en is gek op roze handtasjes... vraag maar aan de meiden van het veluweweekend... Allard was de hieperdemiep tussen alle haffies en Mando had zoiets van.. doe normaal man.. ga gewoon staan vreten.... domme homodoos dat je bent.... en vrat gewoon gewoon zijn grasje door....
whahahaha, sprekend Ojan.....denk dat die 2 het wel met elkaar kunnen vinden, staan ze naast elkaar te vreten terwijl de rest helemaal uit hun plaat gaat!
Dat was nou letterlijk een "huppeltrut" zoals die door het land ging....
*volgens mij hebben we daar nog foto's van*....
Dan staan Ojan en Mando te vreten.. en de rest doet dan moeite om de kilo's eraf te rennen... prima.
Gaan jullie maar verder bespreken wat voor penny powny's jullie dan van deze heren maken... ik ben weer foetsie.... Mochten er vragen zijn.... jullie weten me te vinden
ps.. lau als je het maar uit je hoofd laat om een roze dekje erop te gooien...