uhh jongensik heb in deze tijd 3 meetingen al dus ik moet even kijken hoe het zit met geld aangezien ik in de zomer me 3 vakanties zelf moet betalen dus jullie plannen maar en dan kijk ik wel of k geld genoeg heb enzohahaxx
Zaterdag 3 april- Michelle- Britt2- Marleen- JetskeZondag 4 april:---Zaterdag 10 april- Michelle- Britt2- Marleen- Jetske (misschien)Zondag 11 april:---Zaterdag 17 april- Michelle- Britt2- Marleen (misschien ivm evt strandrit)- JetskeZondag 18 april---Zaterdag 24 april- Michelle- Britt2- JetskeZondag 25 april---Zaterdag 1 mei---Zondag 2 mei----
hey hallo t was maar gewoon een datumals er mensen niet kunnen kiezen we een andere datumlea zeg jij eens n datum dannnn
ik kan bijna elke zondag wel, maar als het een zaterdag wordt kan ik sowiesow niet mee ! maar je kan niet met iedereen rekening houden dusja
Britt_Sisi schreef:heel veel kunnen niet op zaterdag, dus dat gaat em niet worden Ik heb er ook zondagen tussen gezet
dus dan prik je nu een zondag in April .. gaan we die dag meeten.Nou en als je dan toch krijgt zeg je; nee ik heb al meeting