Ik weet het niet. Als ik dan nog bij mijn huidige werk aan het werk ben niet, maar de bedoeling is dat ik per 10 augustus ergens anders wil beginnen. En in dat geval zou ik wel kunnen... Ik laat het dus nog weten, want er staat mbt werk hier nog niets vast
Snap ik, maar nu suddert het zo voort zonder enkel besluit, waardoor ik denk dat mensen afhaken.
Als jij een datum hebt, met de eis minimaal 100 mensen te hebben, kun je geen nieuw topic openen met aanmeldingen? Dan is het duidelijk, overzichtelijk en mensen kunnen zich werkelijk aanmelden. Stel dat we er 120 op de lijst krijgen, is de kans er dat er rond de 90 op komen dagen, lijkt me prima toch?
( overigens is dit niet om jouw ding over te nemen of te bemoeien, maar puur als tip )
_rosita_ Zou jij anders het niet kunnen regelen. Wil wel mee doen, maar moet momenteel wat meer tijd voor mezelf vrijmaken...
_rosita_
Geplaatst: 01-07-10 21:30
Ligt een beetje aan wat er al voorbereid is.. In hoeverre alles al uitgewerkt is etc... Ben enorm druk met werken, paardjes, verhuizen etc.. Maar pb me anders even, op zich wel interesse.
Edit: Mocht er iemand in de buurt van Utrecht wonen die evt samen met het plan verder wil, pb ook even
Ik wil ook wel meedoen... hoever zijn jullie met de datum/choreografie/muziek etc?
_rosita_
Geplaatst: 29-08-10 17:21
Ik wil bij deze laten weten dat ik me terugtrek, zowel met het aanbod ermee verder te gaan als met de flashmob zelf. Plannen liggen stil. Ik heb van Pubelia niets meer gehoord. Vind het erg jammer, maar ga niet meer zitten wachten, het heeft al lang genoeg stil gelegen.