over de film heb ik ben ik bang niet zoveel meer in te brengen haha nou alst maar gezellig is. vrijdag 29 kan ik hoog waarschijnlijk wel alleen idd rond 7/half 8 ivm werk.
Hey Mara! Dan houden we 't iig op de 29e Rond 7 dan bij Mr. Jacks? Moeten we denk ik die laatste week nog even definitief vastleggen ivm hoe laat de film begint enzo.
moonsparkle
Geplaatst: 04-01-10 19:18
Overigens geen idee hoe ik daar moet komen, maar er komen vast meer mensen naar utrecht cs?
Denk 't wel hoor. Anders spreken we gewoon op CS af en lopen we vanaf daar.
Sjaap
Geplaatst: 04-01-10 19:21
Ik kom langs Utrecht cs op mn weg ernaar toe, dus we kunnen daar afspreken als je wilt. Ik weet de voorstraat wel te vinden, alleen t restaurant niet precies, maar mijn telefoon heeft navigatie xD.
Zucchero
Geplaatst: 04-01-10 19:24
Beste mensen uit Utrecht en omgeving. Ik heb even jullie hulp nodig en kom dus zeer brutaal jullie topic binnen gestort (waarvoor excuus ) Voor onze Metall-meeting ben ik heel hard op zoek naar een rijhal die wij op een weekend dag ergens in maart-april-mei gedurende 1 dag kunnen huren, zodat wij daar onze metall-meeting kunnen houden. We willen onze clinics daar kunnen organiseren, naar het toilet kunnen en met uitzicht op de clinics onze theetjes en taartjes kunnen nuttigen. Kan een van jullie ons helpen? Ik hoor het graag via PB zodat jullie topic hier verder niet onder hoeft te leiden. Sorry voor het binnen komen vallen en alvast heel hartelijk dank!!