Toushie schreef:Yessy: beetje oefenen baart kunst
Na een cursus flamenco en 6 maanden 1-2x per week zumba les, heb ik het eigenlijk een beetje opgegeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eefje_rudmer schreef:Ik heb pas geleden een flashmob gedaan met een klein groepje, was echt heel erg leuk en we werden er echt supermelig van.
Als jullie weten waar en wanneer kijk ik of ik mee kan doen!!
http://www.youtube.com/watch?v=QyUj_IYA8QQ
TE5 schreef:Als we nou nog zo'n lijst maken, maar dan voor mensen die zich eigenlijk nog niet op een lijst durven te zetten?
Citaat:Hallo,
Ik heb besloten om te proberen met alle bokkers een flashmob te maken,
De bedoeling is dat er zoveel mogelijk bokkers meedoen.
We willen het zoveel mogelijk onder aandacht brengen dus word het al zoveel mogelijk in oderschriften en in alle Huiskamertopics geplaatst.
Nu werd er gezegd wellicht op de voorpagina.
In mijn opninie denk ik niet dat het er doorheen komt , maar onder het mom nee heb je en ja kun je krijgen waarom wagen we de kans niet.
Hoemeer zielen hoe meer vreugd ook.
[LZP] [I] Flashmobgekken
En natuurlijk kunnen we hierna /hiermee ook bokt.nl promoten
Groetjes
Toushie schreef:tadaa de gestuurde PB na de nieuwsredactie.Citaat:Hallo,
Ik heb besloten om te proberen met alle bokkers een flashmob te maken,
De bedoeling is dat er zoveel mogelijk bokkers meedoen.
We willen het zoveel mogelijk onder aandacht brengen dus word het al zoveel mogelijk in oderschriften en in alle Huiskamertopics geplaatst.
Nu werd er gezegd wellicht op de voorpagina.
In mijn opninie denk ik niet dat het er doorheen komt , maar onder het mom nee heb je en ja kun je krijgen waarom wagen we de kans niet.
Hoemeer zielen hoe meer vreugd ook.
[LZP] [I] Flashmobgekken
En natuurlijk kunnen we hierna /hiermee ook bokt.nl promoten
Groetjes
Toushie schreef:xDramaQueen schreef:ik vind het een leuk idee maar net als het nl's michael jackson filmpjes hierboven.. zo stijf... zo.. ja niet zoals het hoortik denk dat een iets makkelijker flashmob dan wel zo handig is
de Mj is ook niet zo geweldig voorbereid