Juliiee schreef:Ils_e schreef:ik moet ook nog stemmen xD haha,maar heb geen idee waneer ik kan en of ik. ub.. kan wij mogen denk ik niet eens hihi.waarom niet [/quote]Jullie zijn gevaarlijk Haha nee weetniet of e mogen
haahah ha ik denk dat het 21 december word ofniet??daar is al 7x op gestemt zooo ik hoop dat iedereen dan kan natuurlijk lol waarom ben ik opeens overal aant type?noujaaweet zelf nieteens xD
oaaaah ik hoop zoo dat ik kan maar denk niet dat we mogen (julie & Ik ) echt poedersuiker.. als jullie hier nou even komen? XD nee grapje
Ils_e schreef:oaaaah ik hoop zoo dat ik kan maar denk niet dat we mogen (julie & Ik ) echt poedersuiker.. als jullie hier nou even komen? XD nee grapje watdan? Emma, (marlot?) & ik mogen ook! & ik ken Julie, & zie jou nog 21 november!
hey mense k mag niet komen.t is te ver weg om alleen heen te gaan. n dr is geen vriendin hier in de buurt die mee kan dus helaass k vind t egt zwaar poedersuiker.maarjah kan er niks aan doen. (waarschijnlijk gaan we die dagen ook op vkanz. maar dat is niet zeker)