Moet alleen zaterdag werken tot 5 uur.. en daarna nog de hapjes maken. Want die zijn het lekkerst vers zegmaar Ga proberen een uur eerder weg te kunnen... maar mocht dat niet lukken ben ik dus wat later (6 uur ong).
Jaaah, dat kan echt niet, dan kom je er niet meer in
Nee denk dat het allemaal wel goed komt, Amanda en Nathalie wilde eventueel ook nog helpen, dus moet lukken. Wat willen jullie trouwens allemaal drinken, zal ik gewoon wat fris en wijn halen?
Anoniem
Geplaatst: 04-11-09 10:20
Ik moet rijden, dus voor mij iets van sap ofzo? Ben niet zo heel verzot van fris met koolzuur enzo
Ik vind het erg lastig om er een tijd op te plakken, ga nl 's ochtends behangen, denk begin van de middag ook om het af te maken. Daarna rijd ik naar Stace voor daar het huis wat te verwarmen, en daarna rij ik door naar de overkant, dus ik denk tussen 17 / 18 te arriveren.
Erleyne : idd, wat mag Emma verder nog? En iets heel anders Wil je die Tranquigel nog?
We kunnen zaterdag toch gewoon kijken wie er zin hebben en dan beslissen om wel of niet te gaan
Zesiram
Geplaatst: 04-11-09 12:35
Meldt zich ook na onderduikperiode ( chaotisch druk op mijn werk, griepje, chaotisch druk sociaal leven, heb Zion deze week ook nog maar 1 x gezien ).
@Simone: je hoeft voor Emma niets speciaals in huis te halen. Ze drinkt alles zonder koolzuur ( en alcohol), en anders water. Ook kwa eten kan ze gewoon meedoen, als het maar niet te pittig is. Maar dat valt allemaal wel mee volgens mij. En ik zal wat mama-zakjes achter de hand houden in mijn tas ( lees: pepernoten /berekoekjes/rozijntjes ).
Ik maak graag gebruik van het aanbod van de tranquigel
( moet nog gaan bedenken wat ik zelf mee ga nemen )
Wij zijn er wel redelijk bijtijds en blijven niet al te lang, dus van 17:00 tot 19:00 ongeveer. Ik heb 's avonds nog een andere afspraak, maar ik vind het superleuk om iedereen weer eens te zien!
Ik moet starten om 3 uur bij De Kroo. Dus moet lukken om te komen. Ik heb nog cakemix thuis staan en ik eet in mijn eentje of met een paar geen 2 cakes op. Deze kan ik vrijdag wel maken zodat ik ze zaterdag zo mee kan nemen? Is dat goed??