20 juli Clinic Thyrza in NH

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 21:46

De reden dat ik de clinic afgeblazen heb is dat ik bleef steken op 6 mensen, dat zou beteken dat ik naast de 20 euro die jij per man vraagt ik er ook nog eens de 100 euro bakhuur op zou moeten gooien. Dat zou betekenen dat het per man 37 euro de man zou moeten vragen, en nu geef je vast super les, maar ik denk niet dat ik dan nog iemand zou kunnen vinden die bereid is om dat te betalen!

Het heeft dus absoluut niet te maken met gebrek aan interesse van mijn kant maar het is gewoon een simpel rekensommetje waarvan ik al zeker weet wat de uitkomst is.

Het op zaterdag houden gaat op jullie eigen initiatief al vind ik het erg kinderachtig! Dat zou voor mij dus betekenen dat ik zowiezo niet mee kan rijden. Zoals al eerder vermeld vind ik het niet erg om zoiets te organiseren, maar op zaterdag kan gewoon echt niet bij mij. Dat zou dus ook betekenen dat ik geen moeite meer hoef te doen om de clinic te verzetten naar een dag dat niemand selectiewedstrijden heeft.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 23:45

Beste Irish Lady,

Dit is geen persoonlijke aanval. Maar aangezien jij je als organisatrice hebt teruggetrokken, en er toch voldoende animo voor deze clinic was, wil ik deze clinic volledig op mij nemen.

Als we deze "problemen" hadden overlegt, hadden we er heus wel uitgekomen ivm de kosten. Ik vind het geen stijl om een clinic (terwijl er wél voldoende animo is) van het een op andere moment af te blazen

Ik zal nu wel op zoek gaan naar een lokatie en mocht deze zoals jij zegt 100 euro kosten, dan zullen de Bokkers daar niets van merken.

Begrijp me goed, ik wil geen onrust stoken.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 09:21

Ik vind het een goed initiatief om de clinic door te laten gaan.

Irish lady heeft zich teruggetrokken en Tyrza heeft het overgenomen. Logisch dat Tyrza dan een dag en datum prikt die haar het beste uitkomen. Ik denk niet dat je nu in de positie bent om daar nog commentaar op te hebben.

We hebben nog geen datum geprikt met de garage om de trekhaak eronder te laten zetten. Dus dat poog ik van het weekend te organiseren.

Dus, onder voorbehoud van het trekhaakverhaal, count me in! *LOL*

Ik kom hier z.s.m op terug (ik PB jou wel Tyrza!)

claudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 11:44

Tyrza schreef:
Ik vind het erg jammer dat onze organisatrice zich heeft teruggetrokken.

Aangezien er mijns inziens voldoende animo is, stel ik voor om de clinic op zaterdag 5 juli te laten plaatsvinden.

Indien er minimaal 9 personen willen deelnemen, zal ik een rijbaan in Noord Holland afhuren om deze clinic alsnog door te laten gaan.

Dus voor zover: als jullie nog interesse hebben? Knipoog

Als er voor de clinic (waar ik mezelf voor heb opgegeven) maar 6 personen zijn, en dat dat voldoende voor het doorgaan, waarom moet er dan een minimum van 9 personen zijn bij een volgende clinic?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 12:01

Sorry, dat was een typefout.

Mijn ervaring met eerdere clinics is dat er altijd mensen zijn die zich opgeven, maar later om de een of andere reden toch niet kunnen. Ik zal eerdaags alle geïnteresseerden PB-en, en wanneer hier minimaal 6 definitieve deelnemers uit overblijven, zal ik de clinic gewoon door laten gaan. Ook wanneer de huur van een bak € 100,= zal kosten.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 12:38

Als er een datum geprikt wordt waarop Gomir kan.. dan zijn het er al weer 2 meer Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 16:34

5 juli wordt niets hoor Kim Ik rijd nooit zo fanatiek de dag voor de wedstrijd eerlijk gezegd en daar is mijn moeder ook niet blij mee... dan blijven we heen en weer rijden Bloos

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:06

Dus 6 juli heb jij wedstrijd? Dan houdt het alweer op voor ons Tyrza...

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:08

gomir en ik hebben allebei duidelijk aangegeven dat we 6 juli
mee doen met de kringkampioenschappen. 5 juli doe ik dus
rustig aan en heb het dan ook druk met paard wassen etc.
dus voor mij komt het dan ook niet uit maar dit had ik een pb-tje
al aangegeven aan Tyrza

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 21:22

Dat is dus precies de reden waarom ik de clinic afgezegd/ verplaatst heb! Veel mensen kunnen dan gewoon niet, het zou dus zonde zijn om het op dat moment te doen! Vanaf augustus krijg ik een andere baan en heb ik dus meer bewegingsvrijheid!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:46

Vanuit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat er op in het weekend van 19 en 20 juli voorlopig in de regio Noord Holland geen belangrijke wedstrijden geplanned staan.

Bij deze nog een poging om toch iedereen de kans te geven om deze clinic te volgen.

Dus bij deze hoop ik jullie allemaal van dienst te kunnen zijn. Knipoog

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 07:39

Dan zal ik bij de vereniging vragen of de bak op dat moment bereikbaar is

Nuv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:51

Nouhou, dan is er kermis bij ons, en dan ben ik dus nergens zondag! Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:52

Nuv schreef:
Nouhou, dan is er kermis bij ons, en dan ben ik dus nergens zondag! Haha!

Weet je nog die ene keer dat je een gigantische kater had en dat je
die dressuurwedstrijd bij Valkenbos hebt gereden, hoeveel punten
had je toen ook alweer Schijnheilig 183 ofzoiets Haha!

dus niet aanstellen

Nuv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:54

Nee, dat was in Blokker, toen werd ik 2 keer tweede, maar ik kan me niet zoveel meer herinneren van die proef.....

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:55

Nuv... dat kan natuurlijk niet.

Ik wacht Gomir even af Lachen het hangt voor mij nog steeds van haar af. En voor haar natuurlijk ook weer van haar ouders, mams moet tenslotte de trailer rijden.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:14

Gezien de voorkeur voor de zondag, wordt het defintief 20 juli.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:28

Ik kom hoe dan ook als kijker en/of fotograaf. Lijkt me erg leuk en leerzaam! (en eindelijk eens iets in de buurt!!)

Als de blessure van mijn paard onverhoopt snel over is, kan ik misschien ook nog wel meedoen, maar dat is nu in ieder geval nog niet te plannen. Mijn andere paard is qua niveau nog niet zover, dus dat zie ik niet zo zitten.)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:40

Derde weekend van juli is toch CH Schoorl Verward Of is het dit jaar het tweede weekend Verward

Ik kom hem niet tegen op de wedstrijdkalender, maar heb een afsprak om dat weekend te groomen in Schoorl Verward En het is een selectie voor de merriecompetitie dus ik kan me niet voorstellen dat het niet doorgaat Verward
Zal het thuis wel even nakijken in de IDS...

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:44

Ik kon dus niks vinden voor 20 juli op de kalender Verward
Heb al enige tijd dat die kalender dus niet helemaal klopt,
ik zal even op zoek gaan naar P&S misschien dat het
daar wel in staat.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:44

Op de regiosite staat hij wel

19-20 juli CH SChoorl, kringkampioenschap regio Midden + selectie merriecompetitie...
Wordt dus niets voor mij, maar daar hoeven jullie niet op aan te passen hoor. Als er verder voldoende deelname is is het gewoon jammer, volgende keer beter

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:45

CH Schoorl is idd 19 en 20 juli. Zaterdag 19 de paarden, zondag 20 de pony's. Maar als je de datum van de clinic moet gaan afstemmen adhv de wedstrijdkalender, dan kun je 'm net zo goed doorschuiven naar de winter Knipoog Voor degenen die bij de paarden rijden is deze datum juist wel handig; zaterdag wedstrijd, zondag clinic Haha!

Schoorl is kringkampioenschap Springen Regio Midden. Dressuur is zaterdag 13 juli in MB.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:57

Je hebt gelijk pava Maar aangezien ik alleen spring vergeet ik altijd naar de dressuur selectie te kijken. Ik start dit jaar trouwens nog in noord, dus voor mij is de wedstrijd niet zo belangrijk, maar ik heb beloofd te groomen
En zondag is de pony's, maar mijn zusje heeft nu eenmaal nog een pony Knipoog

Ik zit in deze periode gewoon heel vol met wedstrijden enzo, dus er hoeft met mij geen rekening gehouden te worden als er verder voldoende animo is Als ik kan is het leuk, anders komt er vast nog wel een keer een andere mogelijkheid voor me

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 21:43

Is er al een locatie bekend? Als het enigzins in de buurt van Schagen of Waarland is wil ik wel graag meerijden in de clinic. Alleen hebben we helaas geen trailer Verdrietig . Het paardje schijnt ook niet makkelijk in te laden te zijn.Misschien is er een aardige bokker die ons wilt ophalen??

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 10:01

Ik ga dit weekend lobbyen bij betreffende maneges. U hoort dus nog van mij... Knipoog