Goed idee Is qua kosten ook weer een stuk beter te doen (eerlijk gezegd zag ik ook 't niet zo zitten om twee maanden aan zakgeld te besteden aan een retourtje.. En dan de entree van 't schaatsen zelf nog.. )
Ik wil dan idd ook wel graag mee vanaf Zwolle *gaat opzoeken hoe veel alles dan is*
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-09 18:44
Gezellig
Ik wil eventueel wel van iemand die verweg komt zijn entree betalen, omdat ik nu in principe niet met de trein hoef Eventuele huur van schaatsen ligt wel bij jezelf
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 05-10-09 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Toushie
Geplaatst: 05-10-09 19:18
Eleionomae schreef:
Gezellig
Ik wil eventueel wel van 1 iemand die verweg komt zijn entree betalen, omdat ik nu in principe niet met de trein hoef Eventuele huur van schaatsen ligt wel bij jezelf
wat ben je toch weer gul ele
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-09 19:19
haha van 2 iemanden ook nog wel haha Vind het zo banketstaaf dat ik nu in feite goedkoop uit ben namelijk Voor mij wel makkelijk natuurlijk, dat het zo dichtbij is, maar wil best een bedrag bijleggen
Ik kan dus ook wel schaatsen, alleen nog niet zo goed op deze.. Heb er nog maar twee keer op geschaatst (vorig seizoen ergens) en er in totaal 3x mee gevallen Maar dat was idd ook op natuurijs, en dat had heel veel kraters er in.. (daardoor viel ik dus ook de hele tijd )
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-09 19:37
Ja het zou niet best wezen als Thialf van die kraters zou hebben
Ooh dan gaan we doen alsof we Ireen Wust zijn enzo (en ik heb ijshockey schaatsen )
TE5
Geplaatst: 05-10-09 19:39
Ik heb noren Zijn echt hele fijne dingen
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-09 19:42
ja die heb ik ook nog, van die slappe noren (leren schoen), maar omdat ik enorm slappe enkels heb, is dat geen goede combi Dus heb nu al een paar jaar mooie roces Wil ooit nog wel een paar noren met harde schoen, maar kost helaas ook zoveel geld..
Ik heb idd ook geen geweldige enkels (verre van zelfs), maar ik zie dit meer als 'therapie' om mijn enkelspieren te versterken. Had dan ook flink spierpijn rond mijn enkels nadat ik ze gebruikte, maar als dat helpt dan is 't 't waard
Bedenk me nu trouwens dat ik sowieso de laatste tijd al een stuk minder last heb van mijn enkels.. Apart..