ik heb ook nog niemand gezien, behalve Sofie(havan) 5 minuutjes en Femke (ook zoiets). En ik ben dan nog "dedie van antwerpen" :p
moika
Geplaatst: 24-08-09 12:55
eh ik ken ook nog maar juist sofie(havan) en talitha de mara-stal zie ik zo vanop den afrit, dus mara en hanne en zo 'een rood sjalleke' heb ik ook al zien huppelen van ver....maar ik ben gewoon te verlegen om daar dan ineens op den hof te komen, ge nodigt uzelf zo onverwachts niet uit vind ik
maar het lijkt alsof we iedereen kennen toch?? dus wordt sowieso plezant
denk gewoon dat den helft nog niet beseft dàt we gaan eten (nog eens link placeren??)
Thea: weet je wat ze speciaal uitgevonden hebben om stiltes te breken in't begin van zo'n etentje? APERITIEF! Ik heb ook bijlange nog niet iedereen gezien ze! maar da komt wel goed ze, echt waar! iedereen heeft zo wel iémand al eens gezien dus... en 't is niet dat we een bende vrouwen zijn die asociaal zijn in't echte leven (ik toch niet) en in hele dagen op een forum leuter om dan in't echt niets te zeggen ze (me andere woorden: ge gaat eigenlijk al vréé content mogen zijn als bepaalde mensen ff zwijgen zoda ge zelf iets kunt zeggen, echt waar )