Wat een ontzettend leuk idee, jammer dat ik zondag de 13e niet kan. En ik heb zo veel spulletjes .... Ik heb schriktraining in aalsmeer die dag... Heel veel plezier
d_ruiter
Geplaatst: 23-08-09 23:33
Chantal___ schreef:
Het is 13 september Daan! De dag na de FW dus .
oe, dan denk k dat ik niet in staat ben om in de auto te stappen en naar boven te rijden k denk zelfs dat ik dan helemaal niet MAG rijden hahaha
Misschien is het handig als je komt,om dit de promoten in je onderschrift zoals al meerdere hebben gedaan.Hoe meer het in verschillende onderschriften staat,hoe meer het gepromoot wordt in verschillende topics
shetties
Geplaatst: 25-08-09 08:05
Ik kom ook wat spulletjes verkopen maar moet er nog even over denken (lees: mijn vader of moeder overhalen me te brengen ).
13 september zou ik ook wel kunnen..heb maar paar dingen voor de verkoop..dus dan kom ik verkopen en kijken.. we moeten wel ff wat meer mensen regelen..straks zijn er 15 bokkers..thats it
Onderschrift staat er bij mij ook in hoor! Is het al tijd voor en lijst wie er komt en niet? En gaat het idee nog door om in onze manege's/stallen ieds van een advertentie op te hangen?
Steentje
Geplaatst: 25-08-09 11:18
femmiel schreef:
sans6:Als jij het in Limburg gaat houden ben ik van de partij Alemere toch wat te ver weg
Als het in Limburg wordt gehouden, ben ik ook van de partij!
als er iemand interesse heeft in een goedkoop westernzadel (ter decoratie) dan heb ik die nog hoor.. k kan helaas niet komen, maar wie weet is er hier wel iemand die heel veel interesse heeft of iemand die dat al heel lang wil ofzo...
shetties
Geplaatst: 25-08-09 23:52
Het is nu zeker dat ik kom! (heb mn ouders overgehaald ) ik neem ook iemand mee die misschien gaat verkopen maar zowiezo even komt kijken!