kastelenmeeting, hapje, spookje,praatje :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sabje1985

Re: kastelenmeeting, hapje, spookje,praatje :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:39

dit is wel een goed idee duChambre.Ikke blijf niet slapen in ieder geval hihih

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:39

Citaat:
22 augustus
1. Calanddra (+vriend)
3. Graafstra
4. duChambre
5. Cyn_
6. AngelofLove (+vriend, misschien nog vriendin erbij)
9. Sabje1985 + mijn man
11. Crossmonster
12. Ier_
13. MoonChloe
14. Mistery( Als ik tenminste vervoer heb)
15. Keedie ( als ik vervoer heb)
16. Jilletje
17. xxxmarexxxx
18. NatassJa (Als ik vervoer heb)

overnachten:
1.
2.
3.

de mensen waar achter staat (als ik vervoer heb) moeten denk ik even zsm aangegeven of ze vervoer kunnen regelen. anders boek ik voor jan met de korte achternaam ;).
met mij kunnen uit omgeving rotterdam/den haag (kom zelf uit rijswijk) 4 mensen mee rijden. heb al een paar mensen toegezegd, wie waren dat ook weer?
Laatst bijgewerkt door Jitske op 03-07-09 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:41

nou ik blijf ook niet slapen. niet omdat ik het eng vind, maar heb er niet zo'n behoefte aan. slaap graag in mn eigen bedje :D

de nummering is trouwens zo raar omdat ik het aantal mensen heb gerekend
dus als er bij 6 staat: "AngelofLove (+vriend, misschien nog vriendin erbij)" zijn dat 3 personen, en om makkelijk te kunnen tellen staat de volgende dus op 9 ;)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 17:47

Ik blijf ook niet overnachten.
Je kan gewoon bellen en vragen of overnachten mogelijk is, en hoe duur de kamers zijn, dan kunnen de mensen die blijven overnachten zelf een kamer bestellen.

Let met het reserveren op dat als je moet betalen, we iedereen geld laten storten, laten we zeggen 2 weken te voren, degenen die erna afmelden zijn geld kwijt.

Ik heb meerdere meetings georganiseerd en weet hoe ontzettend veel asociale afmeldingen er zijn op het aller laatste moment.
Bij betaling vooraf komen we dus financieel in elk geval niet voor verassingen te staan.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:05

goed plan :D
ik ga zowiezo morgen even bellen, en dan geef ik de prijzen even door

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:39

@ duChambre;
ik reed met jou mee in ieder geval. :j

Ben benieuwd naar wat het gaat kosten morgen e.d. Misschien kun jij voor jezelf even uitrekenen wat het aan benzine e.d. gaat kosten, kunnen we die kosten in ieder geval splitten!

Blijven slapen doe ik ook niet.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:42

http://www.mooigelderland.nl/index.php? ... astle=true
dit kan ik alvast vinden over prijzen en openingstijden ;)

op de site van het kasteel zelf kan ik niks vinden over een restaurant. zal ik een restaurantje in de buurt zoeken dan? en zijn er dan nog voorkeuren over wat er gegeten wordt? anders ga ik gewoon iets leuks zoeken ;)

Ier_: kosten aan benzine heb ik niet, ik heb een lease auto en ook mijn privé kosten worden vergoed :D

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 19:00

jaaa en alweeeer een post van mij (ik lijk wel een soort topic stalker :P)

mits we met genoeg auto's zijn heb ik een onwijs leuk restaurantje gevonden, 20 minuutjes van het kasteel af. in ammerzoden zelf zit niet echt iets bijzonders, vandaar dat ik wat verder weg heb gekeken.

maar dan moeten we dus wel zeker weten dat we met genoeg auto's zijn, anders moeten we op en af gaan rijden :+

het restaurant:
7 Hill Ranch

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 19:11

Hmm ik dacht dat er in het kasteel ook gegeten kon worden.

Grillen vind ik niet zo lekker, als we ergens anders gaan eten moeten we daar even een aparte lijst voor maken, grillen ga ik niet mee in elk geval ;)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 19:14

Ik zie idd dat het kasteel een eigen catering heeft, dit is voor trouwerijen en grote feesten, voor 18 personen word dit vast te duur :+

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 20:23

duChambre schreef:
jaaa en alweeeer een post van mij (ik lijk wel een soort topic stalker :P)

mits we met genoeg auto's zijn heb ik een onwijs leuk restaurantje gevonden, 20 minuutjes van het kasteel af. in ammerzoden zelf zit niet echt iets bijzonders, vandaar dat ik wat verder weg heb gekeken.

maar dan moeten we dus wel zeker weten dat we met genoeg auto's zijn, anders moeten we op en af gaan rijden :+

het restaurant:
7 Hill Ranch

Dt restaurant lijkt me erg gezellie.Maar misschien kun je daar ook anders eten dan alleen grillen?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 20:43

•Babi ketjap
•Hete kip
•Bami goreng
•Nasi goreng
•Stoofpeertjes
•Beenham
•Varkenslapjes pepersaus
•Stoofpotje
•En nog diverse andere specialiteiten.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:43

o ja ik zie het staan. en daarnaast nog grillen. dus is eigenlijk voor ieder wat wils dan, of niet?
ik vond het er wel super gezellig uitzien, en aangezien we zelf ook allemaal wel een beetje 'cowgirls' zijn vond ik het wel in ons straatje passen ;)
heel gevarieerd, gezellige sfeer en nog niet eens zo heel duur...

Citaat:
Uitleg van een avondje op onze ranch:
Het is de bedoeling dat u, zoals iedereen in het wilde westen, werk moet verzetten om te kunnen eten. Vroeger was het zo dat men alles zelf moest doen, maar vandaag de dag hoeft u echter alleen maar zelf te barbecuen. Onze cowgirls en cowboys staan de gehele avond voor u klaar, om u te voorzien van de benodigde drankjes.

- U kunt aan het soep buffet een keuze maken uit tomatensoep en een seizoensgebonden soepje. Aldaar kunt u ook uw soepbord en de rest van het servies vinden.
- Vervolgens vindt u aan het salade buffet meer dan 20 verschillende soorten groentes, salades, fruit en koude sauzen waar u onbeperkt gebruik van kunt maken.
- U kunt ook onze warme satésaus en/of een heerlijke pepersaus gebruiken om uw vlees net dat beetje extra’s te geven.
- In het midden van ons restaurant vindt u een uitgebreid vleesbuffet met meer dan 15 soorten vlees waaruit u een keuze kunt maken om op de barbeque te leggen. (Uiteraard is het de bedoeling dat u zo veel mogelijk soorten probeert).
- Op ons apart specialiteitenbuffet staan o.a. de volgende gerechten: babi ketjap, hete kip, bami goreng, nasi goreng, varkenslapjes pepersaus, stoofpeertjes, beenham, stoofpotje en diverse andere specialiteiten.
Uiteraard krijgt u ook onbeperkt scheurbrood met kruidenboter uit eigen keuken en heerlijke vetvrije frites tijdens een avondje op The 7 Hill Ranch.

U kunt voor 19,95 onbeperkt gebruik maken van zowel de diverse soepen, het saladebuffet, vleesbuffet, specialiteitenbuffet en nagerechtenbuffet (dus gaat u met honger de deur uit, dan bent u lui geweest).

Wilt u na al dat lekkers nog even nagenieten met een heerlijk dessert, geef dan uw keuze door aan een van de cowgirls.

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:46

nou dat klinkt super.Is niet duur,is onbeperkt wat wil een mens nog meer

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:52

ja vervoer dus :P
het is 20 minuutjes met de auto vanaf het kasteel, dus vereiste is wel dat iedereen er kan komen.
ik kan eventueel wel uitzoeken of er een goede bus/trein verbinding is. en anders moeten we maar een busje huren ofzo :P en dan als zo'n stelletje vluchtelingen iedereen achterin :Y)

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:56

nou wij hebben de auto mee dus we kunnen nog 3 personen mee hebben

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:07

mooi, dat zijn dan dus al 9 mensen die vervoer hebben (4 bij jou, en 5 bij mij ;) )
nu de andere 10 nog ;)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 22:09

Ik heb 2 plaatsen over in de auto, die 2 mensen kunnen naderhand in Oss weer op het station worden gebracht.

Maar dat er in Ammerzoden niets te vinden is.. dat is juist zo'n pittoresque dorpje daarvoor.

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:13

we zijn met 18 mensen.5 mensen bij mij in de auto incl ik en mario,bij jou kunnen er 5 in de auto dus dat zijn er al 10 als iemand anders ook nog een auto heeft kunnen er weer hopelijk 5 in of als ze kleine kontjes hebben kunnen er 4 achterin hahah.We hebben een stationcar dus kan ook nog 1 in de achterbak hahahha

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:14

nouja er zitten wel restaurantjes, maar met een heel 'standaard' menu (vlees, vis) en een stukje duurder dan dit restaurant.
en daarnaast is mijn ervaring met grotere groepen dat het wel gezellig is als je naast het eten ook nog wat te 'doen' hebt. omdat je rond moet lopen heb je wat meer de gelegenheid om ook met de rest te kletsen, ipv alleen met de mensen die direct om je heen zitten.

als er meer mensen zijn die een meer standaard restaurant leuker vinden kunnen we dat natuurlijk ook doen. ik heb natuurlijk nog niet gereserveerd he ;)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:15

hoeveel mensen heb jij dan in totaal cm? 4 of 5?

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:15

ik vind het spijtig dat ik een belgje ben ... volg al lang het <echte> topic
ik wil wel fotos zien

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:17

dat je een belgje bent maakt niet uit toch? je mag natuuuurlijk mee. omgeving den bosch is toch nog wel redelijk te doen vanuit belgie? (weet niet waar in belgie je woont...)

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:17

waarom vindt je het spijtig dat je een belgje bent dan?Is toch niet erg je mag natuurlijk mee als je wilt

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:18

effe snel tussendoor, ik weet niet of CM al heeft gebeld maar zou je misschien ook ff kunnen vragen of tolk goed zichtbaar kan zijn (verlichting ed)