Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:22 augustus
1. Calanddra (+vriend)
3. Graafstra
4. duChambre
5. Cyn_
6. AngelofLove (+vriend, misschien nog vriendin erbij)
9. Sabje1985 + mijn man
11. Crossmonster
12. Ier_
13. MoonChloe
14. Mistery( Als ik tenminste vervoer heb)
15. Keedie ( als ik vervoer heb)
16. Jilletje
17. xxxmarexxxx
18. NatassJa (Als ik vervoer heb)
overnachten:
1.
2.
3.
duChambre schreef:jaaa en alweeeer een post van mij (ik lijk wel een soort topic stalker)
mits we met genoeg auto's zijn heb ik een onwijs leuk restaurantje gevonden, 20 minuutjes van het kasteel af. in ammerzoden zelf zit niet echt iets bijzonders, vandaar dat ik wat verder weg heb gekeken.
maar dan moeten we dus wel zeker weten dat we met genoeg auto's zijn, anders moeten we op en af gaan rijden
het restaurant:
7 Hill Ranch
Citaat:Uitleg van een avondje op onze ranch:
Het is de bedoeling dat u, zoals iedereen in het wilde westen, werk moet verzetten om te kunnen eten. Vroeger was het zo dat men alles zelf moest doen, maar vandaag de dag hoeft u echter alleen maar zelf te barbecuen. Onze cowgirls en cowboys staan de gehele avond voor u klaar, om u te voorzien van de benodigde drankjes.
- U kunt aan het soep buffet een keuze maken uit tomatensoep en een seizoensgebonden soepje. Aldaar kunt u ook uw soepbord en de rest van het servies vinden.
- Vervolgens vindt u aan het salade buffet meer dan 20 verschillende soorten groentes, salades, fruit en koude sauzen waar u onbeperkt gebruik van kunt maken.
- U kunt ook onze warme satésaus en/of een heerlijke pepersaus gebruiken om uw vlees net dat beetje extra’s te geven.
- In het midden van ons restaurant vindt u een uitgebreid vleesbuffet met meer dan 15 soorten vlees waaruit u een keuze kunt maken om op de barbeque te leggen. (Uiteraard is het de bedoeling dat u zo veel mogelijk soorten probeert).
- Op ons apart specialiteitenbuffet staan o.a. de volgende gerechten: babi ketjap, hete kip, bami goreng, nasi goreng, varkenslapjes pepersaus, stoofpeertjes, beenham, stoofpotje en diverse andere specialiteiten.
Uiteraard krijgt u ook onbeperkt scheurbrood met kruidenboter uit eigen keuken en heerlijke vetvrije frites tijdens een avondje op The 7 Hill Ranch.
U kunt voor 19,95 onbeperkt gebruik maken van zowel de diverse soepen, het saladebuffet, vleesbuffet, specialiteitenbuffet en nagerechtenbuffet (dus gaat u met honger de deur uit, dan bent u lui geweest).
Wilt u na al dat lekkers nog even nagenieten met een heerlijk dessert, geef dan uw keuze door aan een van de cowgirls.