Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Grid jullie hadden wel last van die hond die niet kwam hé?
hooguit als ze tussen de benen willen gaan lopen of staart willen happen dat ik ze wel wegjaag
Maar het was erg duidelijk

) te helpen! Volgens mij heb je nog het meeste aan grid gehad, al voel ik denk ik morgen wel mijn rechterarm van het duwen/tillen hahah
want iedereen ging al afzadelen en laden enzo
maar ze had het al super goed gedaan (weinig gedram enzo) dat ik dacht het is goed zo ik ga kijken hoe het laden gaat 
Ondanks dat ik halverwege onvrijwillig af stapte 
Overwinning opmezelf
Was ook de aller 1e keer dat ik van Shay afgevallen ben sinds ik d'r heb , en dan kon ze er ook nog niet eens wat aan doen 
Kan bijna niet op of neer , heup is onzettend dik , knie valt gelukkig mee , maar heb op de een of andere manier toch m'n schouderblad ook benadeeld
Tabletje en coldpack erbij en gaan
Word morgen wat op m'n werk, wat zal ik stijf zijn 
Hij viel nog mee, zoals ik al zei , ik ben ergere tegen gekomen. Gewoon thuis lekker oefenen en toch juist wel de trailer pakken zodra het kan
Hoe meer je kan oefenen hoe beter
Want als ik die blik in z'n ogen bekeek ... was ie gewoon lekker eigenwijs aan het doen

en schouderblad dus ook
Succes morgen!
is ook fijn om te weten dat dan evt naar huis zou kunnen lopen mocht het niet gaan
dat geeft trouwens vaak ook minder stress
tenminste bij mij wel 
mijn lichaam is niet gemaakt voor +25
maar gelukkig ook veel door het bos gegaan en er was ook nog een briesje zo was t nog wel uit te houden
LittleLisa schreef:Gevallen?

)
Kreeg onderweg naar huis nog een foto dat hij bij Bowen probeerde te drinken
Een geslaagde rit dus, tof om te horen!