Ik heb er sowieso al 4 op het oog. Aspen, Westminster, een chique De Niro en een stalgenootje die ik onlangs heb (niet geslaagd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus__ schreef:Ik bedoel meer dat het jammer is al er zo 10 hetzelfde paard fotograferen, zou toch leuk zijn al we allemaal wat verschillende fotos hebben. Want ik vond de fotos met de workshop van Femke allemaal zo op elkaar lijken.
nathalieeee_ schreef:Maar, jongens.. Gaat het niet om de gezelligheid? Ik bedoel, ik kom persoonlijk niet om foto's te maken die evt. in mijn portfolio zouden kunnen, maar gewoon om jullie allemaal eens te ontmoeten. Als er dan een leuke foto tussen zit, vind ik dat alleen maar mooi meegenomen. Maar als ik het goed begrepen heeft staat Aspen bij een gebied met veel natuur (toch Esmee?) dus zal er vast genoeg ruimte zijn
.
smeetjoew schreef:Het gaat ook niet alleen maar om de gezelligheid Susan, maar je bent er ook niet om dé foto te maken lijkt me. Het is gewoon leuk elkaar te ontmoeten en gave foto's te maken. Reken maar dat je die kans gerust kijkt. Het is je eigen bepaling hoe je gaat staan en of je brutaal genoeg bent om aanwijzingen te geven hoe het paard te laten staan. - Zelf zal ik voorbrengen en niet fotograferen.