2e Bokt Snuffelmarkt Mantinge op 7 juni

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:45

Juist een mooie gelegenheid om die krompraat ff recht te zetten, zou ik denken. Uitvissen of het (verkeerd begrepen) kletspraat is? Of dit door iemand anders laten doen?
En om 1'tje (die misschien echt niet aardig is alle andere leukerds mislopen? Ik wens je wijzer (tegen die tijd, dus kauw er nog eens op?)

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 10:47

Linda, ik organiseer het en bij mij ben je altijd welkom hoor!
Ik zou het echt heel erg jammer vinden als je niet komt Huilen valt er niet iets te regelen met die ander? is het niet uit te praten? Ik hoop echt dat je toch nog wil komen!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:58

[quote="Cody"]Denk dat jullie dan zelf een snuffelmarkt moeten gaan organiseren, want dit is een initiatief van T@nj@, dus wie wil komen die komt langs en mensen die het te ver vinden kunnen denk ik inderdaad beter ergens anders nog een snuffelmarkt organiseren. Ben de vorige keer geweest en vond het erg leuk. Je schrikt je kapot als je ziet hoeveel spullen de gemiddelde bokker heeft Haha!
Dus ook elders in het land is vast zoiets te realiseren, weet zeker dat daar ook genoeg mensen zijn die wel wat spullen te koop hebben en die zelf eens willen snuffelen tussen de spulletjes van andere bokkers. Lachen
*************************************************************

Reactie:

Voor wie zelf organiseren wat te heftig is:
Na de jaarvergadering van de NVVR
(meestal laatste week maart, altijd op zondagmiddag) is er ook steeds een snuffelmarkt .
Federatiecentrum Ermelo, dus prettig centraal.
Mogelijk moet je lid/introducé(e) zijn om te verkop€n, maar zeker NIET om te kop€n (graaigraai)! *LOL*
Tegelijkertijd zijn er dan in dezelfde hal ook allerlei leuke/bijzondere demo's om je NOG meer te amuseren .
Een MacMaarten is er (nog) niet , maar je kunt grazen Vingers aflikken in de foyer en koffie/thee is voor leden gratis .
Iedereen is welkom en het kost niets.
Wat mij betreft een dikke aanrader!
Echt info.-adres heb ik ff niet, maar dat vindt Google wel voor je onder NVVR.nl, veronderstel ik.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 12:09

En als je het echt niet kan vinden dan PB je Ikke gewoon even hier op bokt, volgens mij is hij DE nvvr man hier op Bokt Haha!
(is de vorige snuffelmarkt ook nog even hier geweest met wat NVVR mensen)

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:37

Juistem. Een DE-iger NVVR-man ken ik niet. En SUPER-behulpzaam met vanalles!
Ik ben zelf niet zo'n DE-vrouw, maar wel (meer als randfiguur) ook al honderd jaar bij NVVR.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 13:30

Kimnor schreef:
Ik kom niet meer, ben denk ik ook niet welkom meer van iemand hier op bokt, volgens haar ben ik een onbetrouwbare verkopende partij. Ik heb dus geen zin om diegene tegen te komen.... sorry...


Hoezo onbetrouwbaar? Ik heb meerdere dingen van je gekocht en het is altijd goed gegaan. De juiste spullen en netjes op kort termijn binnen.

Gewoon lekker komen, zie ik ook eindelijk eens degene waar ik vanalles van opkoop Haha!

Alja

Berichten: 25696
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:27

Mayo"]
[quote="Kimnor schreef:
Ik kom niet meer, ben denk ik ook niet welkom meer van iemand hier op bokt, volgens haar ben ik een onbetrouwbare verkopende partij. Ik heb dus geen zin om diegene tegen te komen.... sorry...


Hoezo onbetrouwbaar? Ik heb meerdere dingen van je gekocht en het is altijd goed gegaan. De juiste spullen en netjes op kort termijn binnen.

Gewoon lekker komen, zie ik ook eindelijk eens degene waar ik vanalles van opkoop Haha!
[/quote]

INDERDAAD IK DENK DAT JIJ WEL EEN VAN DE BETROUWBAARSTEN HIET BENT OP BOKT
heb twee keer wat van je gekocht en heb geen klachten
dus gewoon komen
(SCHEELT WEER VERZENDKOSTEN
groeten alja

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 22:43

Ik wil ook wel heel graag komen, ik ben eigenlijk ook gek als ik me door diegene op de kop laat zitten, maarja zo ben ik nu eenmaal... als iemand boos op me is kan ik daar niet tegen en voel ik me niet op mijn gemak.
Maar ik heb een nieuw paardje gekocht en kan eigenlijk nog wel het één en ander gebruiken, en het lijkt me ontzettend gezellig!!! Dus ik denk dat ik dan toch maar gewoon ga... Dan doe ik wel net of ik diegene niet zie... want met diegene valt volgens mij toch niets op te lossen heb ik al wel gemerkt... dus dan ga ik dat ook maar niet meer proberen...

Dus ik ben gewoon van de partij!!!

Groetjes van Linda

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 23:39

Mooi zo.
Blij om.
Want het zou (m.i.) te dol wezen.
Have fun!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 00:09

Gelukkig Linda!
Blij dat je toch nog komt en idd. niets van aantrekken want het gaat om de gezelligheid en de koopjes en niet om persoonlijke dingen.
We maken er gewoon een te gekke dag van dus ook voor jouw hoor!
(en natuurlijk lekker eten bij de grote paarse M!)

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 01:14

Gelukkig Linda! Lijkt me gezellig

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 11:08

Ik kkom ook wel even kijken met mijn mammie!!(mag dat?)

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 14:04

Tuurlijk mag dat Haha! Ik heb jullie op de lijst gezet!

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:09

O er gaat nog iemand mee als ze mag

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:51

Komen er nog meer mensen van 12 of ben ik de enige

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 23:49

Neem maar mee hoor!
Ik heb eigenlijk geen idee of je de enige van 12 bent, ik heb helemaal niet op leeftijd gelet Haha!
Moet je even de lijst bekijken en dan in de profielen gaan spitten Haha!

Belker

Berichten: 15399
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:59

Ik neem Twinkelbell ook mee. Haha! .
Eigenlijk moet vriendlief ook eens een Boktgebruiker gaan worden maar dat wil hij niet. Hij wil zichzelf niet eens Salsa op Bokt noemen Boos!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 11:10

Daar wil ik OT nog wel iets over kwijt:

Bij aanmelding Bokt heb ik de geboortedatum van paard ingevuld. Omdat die onder 'ras paard' stond. Pas later begreep ik dat ik dat niet goed gedaan heb en vind het de moeite (nog) niet waard om te veranderen.
Nou is de leeftijd van paard allang geen 12 meer, maar de mijne al helemaal niet! Dat je dus niet denkt dat ik er niet best uitzie voor mijn leeftijd... Knipoog (paard overigens wel; maar ja, die snuffelt op die dag bij een andere McMaarten (tis groen en wil momenteel best groeien!))

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 11:41

Belker schreef:
Ik neem Twinkelbell ook mee. Haha! .
Eigenlijk moet vriendlief ook eens een Boktgebruiker gaan worden maar dat wil hij niet. Hij wil zichzelf niet eens Salsa op Bokt noemen Boos!


En wie is Twinkebell?
L*llig van je vriend hoor Maar ja, die van mij krijg ik ook steeds nog niet zo ver, wat is dat toch met die kerels? Frusty

Kitty

Berichten: 7715
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:44

Robert heeft zich ooit wel aangemeld en ook wel eens wat geplaatst, maar ik denk dat dat inmiddels al wel twee jaar geleden is...

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:00

T@nj@ schreef:
Neem maar mee hoor!
Ik heb eigenlijk geen idee of je de enige van 12 bent, ik heb helemaal niet op leeftijd gelet Haha!
Moet je even de lijst bekijken en dan in de profielen gaan spitten Haha!

Op welke blz staad de lijst?
Ik heb er nu al zin in

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 18:09

De lijst staat op de vorige pagina (de 5e dus) aankomende week plaats ik wel weer even een update maar heb daar nog veel meer nieuwe aanmeldingen nodig hoor Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:14

Weet je nog de vorige snuffelmarkt toen er ineens een groep van de NVVR binnenkwam?

Je zag iedereen opspringen: "kopers!!" Pling

*LOL*
Wat mij betreft mag het ook wel wat drukker zijn dan de vorige keer.
Dan wisselen er misschien wat meer spulletjes van eigenaar.

Belker

Berichten: 15399
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:38

Ach kouder dan de vorige keer kan het haast niet worden. Twinkelbell is een niet zo acteive poster maar wel regelmatiger lezer van Bokt. 1 van de eerste orde geloof ik. Ach ze mag weer met ons meerijden. Als ik ruiterkoopdingen ga bezoeken neem ik haar meestal mee.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 20:06

En wie is Twinkebell?
L*llig van je vriend hoor Maar ja, die van mij krijg ik ook steeds nog niet zo ver, wat is dat toch met die kerels? Frusty[/quote]

Kerels houen wel veel van meisjes en soms ook van paarden, maar vaak nizoveel van PAARDENmeisjes? Zoiets? Verward