Nee die komt pas de 30ste uit Er is wel een geinige film met Sandra Bullock maar weet niet of iedereen een komedie wilt zien
ik wil geen comedy zien Bernini Mysterie?waar gaan we trouwens uit eten huns?We kunnen na de film naar Havanas gaan, daar hebben ze cocktails Ze sluiten daar wel al om 2 uur...
Utrecht is prima, bernini mysterie is ook goed en 2 uur vind ik wel oke hoor Nee geen pizza Me lieft steak, Argentijn ofzo
whoeii strak plan allemaal, maar wanneer was het precies? Dan moet ik daar vrij voor gaan vragen namelijk. en en, wat te eten... Pizzeria vind ik ook niet zo, gewoon een goed restaurantje lijkt me fijner!Film maakt me heel weinig uit
Charles schreef:Waarom niet Als het goed is?ik betaal liever geen 30,- voor een maaltijd die ik normaal bijna gratis krijg Bovendien eet ik er al zo vaak
Is er in Utrecht geen andere Argentijn of steakhouse achtig iets? Vast wel toch? Gaan we daar wel heen
ik ben voor Grieks maar tegen Jacks Je hebt ook nog Los Argentinos maar die is niet zo goed als Gauchos Daar tegenover zit ook een restaurantje waar je krokodil ed kan eten En op Neude zit een goede Griek/Italiaan maar die is wel wat duurder