Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anshrop schreef:Meiden, ben getrouwd met een YANK Yah, denk jij nou echt dat hier een BBQ schotel van een bedrijf binnen komt????? EGGGGGGh nie!!!!!!! ik haal vlees, en diaan, maak je nie zorgen nie, ik heb moeder met IBS, weet ongeveer wat wel en niet kan, hoor wel wat je lekker vind, komt goed. Verder zijn we kampioen satehtjes maken, maken we een killer lemon chickenbreast, grote garnalen, worstjes ed mikken we er ook gewoon op, groenten maken spiezen van, kun je zelf erop doen wat je erop wil, vind het wel leuk als jullie leuke lekkere recepten van salade of fruitsalade of kouw sjotel of toetje of drankje of weet ik veel hebben, neem maar iets mee, proeven we weer iets anders! Vlees halen we hier wel, zorg voor ongeveer tientje de man aan voer, waarschijnlijk blijven we daar nog wel onder, zoveel vlees eten mensen meestal toch niet, meer salades en brood ed. BBQ is meter lang, is semi pro, bbq is voor een yank zoiets als aorpels me vlees en gruunte voor de nederlander!
En afwas, we hebben vaatwasser, en ik neem stapel plastic borden en bestek mee, klaar is kees!
anshrop schreef:persuasive, hihihihi! Ja dat ben jij wel ja!!!![]()
Boodschappen hoeft denk ik niet maar misschien gerechtje dat iedereen meeneemt, maar eigenlijk maakt dat niet uit, alles is lekker!!!! Zal ik zorgen voor: Stokbrood, fris, wijntje/biertje/,vis, sausje bij, en vlees. Als ik dan rond de € 7,00 de man blijf, delen we daarvan de kosten. Haal ik gen groenten, want denk dat we dan zat hebben aan wat er op tafel komt.
En dan lijkt het me gewoon leuk als iedereen een zelf gemaakt iets meeneemt, salade, fruit, toetje, zoet, zout, maakt niet uit wat, hebben we tafel vol lekkers en vreten we hele avond door! Ik zorg verder natuurlijk voor de chocotaart!!!!!
anshrop schreef:persuasive, hihihihi! Ja dat ben jij wel ja!!!![]()
Boodschappen hoeft denk ik niet maar misschien gerechtje dat iedereen meeneemt, maar eigenlijk maakt dat niet uit, alles is lekker!!!! Zal ik zorgen voor: Stokbrood, fris, wijntje/biertje/,vis, sausje bij, en vlees. Als ik dan rond de € 7,00 de man blijf, delen we daarvan de kosten. Haal ik gen groenten, want denk dat we dan zat hebben aan wat er op tafel komt.
En dan lijkt het me gewoon leuk als iedereen een zelf gemaakt iets meeneemt, salade, fruit, toetje, zoet, zout, maakt niet uit wat, hebben we tafel vol lekkers en vreten we hele avond door! Ik zorg verder natuurlijk voor de chocotaart!!!!!
Breghje schreef:anshrop schreef:persuasive, hihihihi! Ja dat ben jij wel ja!!!![]()
![]()
Zal ik lijsje maken?
Fieke: bleekselderij salade.
Ans: fruitjes
Diaan: aardappelsalade van Appie
AM: rest
dolorès: bak ijs (weet nog niet welke, als je suggesties hebt voor erg lekker ijs, laat maar weten)
Edit: uiteraard neemt iedereen iets mee, AM rest staat voor vleesjes en andere bbq benodigdheden. Wil er ook iemand een zonnetje bestellen?