Ik vind BBQ-en leuk, pannekoeken ook, maakt mij niks uit
marcha1987
Geplaatst: 06-04-09 12:55
Hai, normaal lees ik alleen mee (ook het boomloos zadel topic) maar dit leek me wel leuk om ook is wat mensen te "zien" . Dus ja, is er nog ruimte voor een persoontje erbij?
Mooi, zit zelf niet ver van utrecht vandaan, kan alleen niet me paardje meenemen die is niet verkeersmak. Maar miss tegen die tijd de fries van de buren wel Pben of ze meegaan?
Hm ja misschien moeten we dit forum nog eens spammen in het boomloos topic, ik mis idd ook nog wat mensen en het is wel handig als we binnenkort kunnen beginnen met plannen.
ellepel
Geplaatst: 14-04-09 16:38
dat moet wel even he,was het alweer bijna vergeten
ehhh ja is een goeie... Als mijn paardenvent BE rijbewijs heeft voor de zomer wil ik ook de wedstrijd van KWB (in augustus) en Wanroij (oktober) rijden dus die weekenden iig niet
Waarschijnlijk wel, maar er is ook grote kans dat we dan op vakantie zijn, ik weet het gewoon nog niet. Wij kunnen vakantie nog niet plannen vandaar De derde week van juli ben ik op ponykamp in ieder geval!
Monatoetke
Geplaatst: 14-04-09 19:20
ik neem aan van wel. En mijn voorstel staat nog steeds van die tram, is wellicht veel handiger gezien vervoer e.d. . Volgend jaar dan misschien een 2e meeting met paarden?
Sodeletuut
Geplaatst: 14-04-09 19:53
Eerste week van Augustus klinkt perfect voor mij, want dan zijn we in Hoek van Holland met de paarden, dus dan is Utrecht veel makkelijker om te komen!
Je kan doorklikken naar de paarden, leuk beschreven ook (maar wel groot...!!) Je kan ook met de ponies zelf met de wagen mennen als je koetsiersbewijs hebt (heb ik!!:-)!!)misschien iets voor de mensen die hun paarden niet mee kunnen nemen ivm geen trailer (zoals moi...)? ik wil heel graag weer eens mennen!!:-0
Eerste week van augustus kan voor mij nu ook nog. En kan het dan eventueel gelijk doorgeven bij mijn toekomstige werk. Dus wil eigenlijk wel graag weten wanneer het word, want dan kan ik het gelijk doorgeven.
Word het 1 of 2 dagen.
Anoniem
Geplaatst: 15-04-09 11:50
Zal me dan ook maar even melden . Voor mij in ieder geval niet in Juni ivm vakantie. Ik zal zonder paard komen ivm het ontbreken van trailer, geschikte auto en rijbewijs. Dus een lokatie waar je een paard kan huren lijkt mij zeer geschikt. Ik heb een koetsiersbewijs maar mij krijg je niet meer op een kar . Heb inmiddels teveel ongelukken meegemaakt.
Kom dus wel met eigen paard, maar daarom wil ik ook graag weten wanneer het word. Kan ik eventueel al wat regelen of dat ik een veewagentje huur of stalgenoot die eventueel rij.
Misschien is het mogelijk om dan te gaan OHZ voor zij die een paard meenemen. En de andere of met een wagen (die we kunnen huren) of een paard huren daar?
ellepel
Geplaatst: 12-05-09 13:11
we zijn wel heel actief bezig om een meeting te organiseren he