Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karina schreef:Ja Heidi, je zult het weten hoor, dat je een kind hebt gekregen![]()
, zwaai maar bye bye naar je vroegere buikje
![]()
![]()
Ehm, meeting point is waarschijnlijk inderdaad gedoemd om te mislukken aangezien er veel mensen ook "iets" moeten doen met paarden, en een tijd gewoon niet te plannen is. Maar een sticker met BPB (barokkepaardenbokker) en je naam is misschien nog niet zo stom. Misschien is de drempel om iemand die je herkent dan ook aan te spreken dan ook minder hoog.
zasread schreef:Ik vind Karina haar idee wel goed, een stikker met BPB. Misschien dat we de naam weg moeten laten, kan me voorstellen dat je je ook ongemakkelijk kan voelen als je de hele dag met je naam op je borst loopt..
Ik zal zo snel mogelijk beginnen met een ontwerpje.
Ojeej Heidi, dat wordt een crash-dieet! Hopelijk pas je er 19 april wel weer in!
Prinslover schreef:Ilona - Prinslover
Sanne - Zasread
Nathaly - Jesser
Cyrina - Cyrina
Kelly - Kelly_Taco
Denise - HeikeDenise o.v.b.
Malin - DinkeyGirl
Karina - Karina
Saskia - Masaro
Michelle - Miichelle90
Gabriella - Borderjay
Marit - Lusitano
Saida - Saida
Michelle- Mies_apollo
Monique - Duende01
Maike - WestBest
Penny - Picassox
Soeske - Suuz o.v.b. (werk)
Debby - Jolynn
Nishada- Sjaad
Yenneke - Yenneke
Raquel - Baronnetje
Annick -Anniick (met haar paard Philiphe samen met Baron komt ze mee)
Aurelie - Otje sjimmie (Onze groom)
Heidi - Machonito (en Jesse)
Marcel - Don_Marcello
Marja - Cojolly
Amanda - Amanda89
Machonito schreef:zasread schreef:Ik vind Karina haar idee wel goed, een stikker met BPB. Misschien dat we de naam weg moeten laten, kan me voorstellen dat je je ook ongemakkelijk kan voelen als je de hele dag met je naam op je borst loopt..
Ik zal zo snel mogelijk beginnen met een ontwerpje.
Ojeej Heidi, dat wordt een crash-dieet! Hopelijk pas je er 19 april wel weer in!
mischien dit gewoon je bokt naam of van je paard
Ben bang dat ik 19 april het niet red met mijn jurk![]()
Maar ik ga gewoon in Marcel zijn pakkiezie foto
alleen 1 probllem mijn leren zwarte rijlaarzen past ik ook niet![]()
Hoop dat mijn bruine spaanse laarzen wel gaat passen
maar past ie wel bij deze pakje
cojolly schreef:Gaat er wel weer af hoor, nog een beetje tijd, bij mij is het er ook afgegaan, alleen er weer aan gekomen in mijn overgang