tjeetje, zal nog eens rondvragen kijken we nog even verder.Misschien kan Timo wel mee, maar hangt een beetje af wat voor ritje het gaat worden
haha fotograven ook hartstikke welkom Mij komt rond uurtje of 11 in elk geval goed uit zoals ik hier terug las.weet niet of dat te doen is voor de mensen die te paard komen?
lisa en ik zijn ook op de fiets(ik sowieso, lisa misschien niet) dus je bent niet alleen als je op de fiets zou gaan
Sandra, ik ben blond maaar dat wist is al wel hoor Ik heb zo eentje met brede banden, breed stuur en niet zo hoog..In het oranjeEn hij kan alleen op de zwaartse versnelling
nou iemand ideetjes voor datum dat wel iedereen kan?misschien ook handig om te weten wie met trailer komt ivm parkeer ruimte?
Ik kan ook alleen maar als ik vervoer heb Kom met de trailer dan...Maar die 2 dagen kan ik niet, dus helaas.Jullie moeten maar gewoon een dag gaan dat de meeste kunnen
het makkelijkst is denk ik dan dat de mensen die ZEKER kunnen en Vervoer hebben de datum prikken? Bij ubimone in de straat ( jan lips) valt misschien ook nog wel een paardje te huren, maar dan zouden die mensen zelf even moeten informeren.