timokyana schreef:ik heb zojuist een afmelding verstuurd voor 2 personen, dus er zou plaats moeten zijn
Hoi Timokyana,
Wel handig dat Bokt. Je meld namelijk dat je 2 afmeldingen hebt gedaan maar ik heb nog niets gezien.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frutske schreef:Jouw site? of mijn site? http://deshippique.come2me.nl/ want daar heb ik vandaag iets op gezegd i.v.m. de PTV hindernissen. Vanavond ga ik daarmee verder. Er komen dus vanaf nu elke dag updates!
Houd m in die gaten!
chocogirl schreef:gelukkig, de hindernissen op het terrein vallen mee! (die tijdens de POR zijn iets moelijker)
Ben benieuwd hoe het bevalt, weet iemand of je tijdens de POR veel ingehaald wordt (en dan met name in draf en galop)?
mabellean schreef:was dat kleine witte frutske die op de krabbenbossen stond.
Citaat:Volgens Belgisch gebruik hebben we 2 mensen bereid gevonden om als aanspreekpunt te dienen wanneer je problemen, klachten, het niet eens bent met zaken in, tijdens, rond POR, PTV, MA of de algehele organisatie.
Let wel; deze mensen verzamelen alleen de ‘mis’punten en leggen deze dan als 1 verhaal bij de organisatie neer. Zij kunnen je dus niet ergens antwoord op geven, dat komt dan van de organisatie.
In België is gebleken dat dit goed werkt en op die manier kom je er ook beter achter dat er iets in zijn totaliteit ergens niet goed is (bijvoorbeeld).