Als Lautjuh123 en ik dan met irma mee kunnen rijden naar pannekoekenhuis zou dat super zijn!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
#Ymke# schreef:als ik iets kan regelen met de stalling wil ik wel mee. Als we 3 uur gaan moeten we het niet te gek maken wat betreft het tempo, want bram is niet de jongste meer. Anders wil ik 2 uur. Ik doe in ieder geval een thiedeman of martingaal om en moet echt voorop, anders gebeuren er ongelukken. Als het niet lukt ga ik dus niet mee!
napoleon schreef:
we kunnen allemaal rijden dus ik neem aan dat je je paard wel onder controle kan houden
Ja.. ik kan hem wel houden, maar hij gaat gewoon leip doen. Zul je zien dat hij zich voorbeeldig gedraagt maar ik ga uit van het ergste! 
Van Tiko, NaVy en Pongo heb ik ook nog niets gehoord en Mobick weet nog niet zeker of ze mee gaat.
Steffi schreef:Maar als we 2 uur huren = half uur heen, uur rijden, half uur terug. Maar er was toch gepland dat er een 2 en een 3 uurs rit kwam? Of gaat de 2 uurs rit halverwege langs de boshoeve ofzo?
Staat Lunatic al bij jou op stal? Of gaat ze vanaf Franse Kampweg?
)
. Ik ga dan ook weer met jullie terug, anders word het voor Jewel te veel. Ff tussen door als het met Jewel niet gaat tijdens de rit ( dat ze te moe word of iets dat er iets aan de hand is met haar) dan ga ik terug oke. Oja hoelaat moet mijn moeder bij de Boshoeve staan om jullie op te halen? Meghann schreef:Ff tussen door als het met Jewel niet gaat tijdens de rit ( dat ze te moe word of iets dat er iets aan de hand is met haar) dan ga ik terug oke