Heb even gekeken, maar ik kom zo ongeveer langs Utrecht, dus dat moet wel te regelen zijn Dan hoef je ook niet eerst met de trein deze kant op te komen, dat is dan een beetje zonde van je geld
Tivara
Geplaatst: 23-03-09 17:45
Als er trouwens meer mensen zijn die bij Utrecht in willen stappen kunnen we natuurlijk altijd even kijken of er iets te regelen valt
Britt_Sisi
Geplaatst: 23-03-09 18:15
een vriendin van mij wou ook mee , ik ga vragen of ze nog steeds wil
ik heb er wel zin in, maar moet wel kunnen en zit ook met vervoer
x_Staceyy
Geplaatst: 23-03-09 20:09
Britt ! Dit is misschien wel een leuke kans om elkaar weer te zien... Evelien en ik zouden daar zowiezo deze zomer een strandrit gaan maken, zal het er even met d'r over hebben. Ik heb daar al 2x een strandrit gemaakt, en 't is echt geweldig !
Nog even voor de duidelijkheid, ik neem dus mijn eigen paard mee! Als je dan mailt Gipsylover, zou je dan willen vragen of er voor mij kosten aan verbonden zijn?
Nee! Tuurlijk niet, goedemorgen Dacht dat ze altijd mee op kamp was geweest, en ik ken jou van kamp, dus moest je Tivara kennen Maar dat is niet waar, hehe
Ik wil misschien ook mijn paard meenemen, maar moet nog even overleggen met de eigenaar. Laat ik jullie zo snel mogelijk weten, hij is nu op vakantie en ik moet de datum even weten want het kan zijn dat ze dan op het land staat.