( Besloten ) Boomloos geeft je vleueueugels....meeting.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:16

Citaat:
16 mei:
AM: ketting voor mezelf of oorbellen :D , maar hanger ook goed hoor ;) , incl lunch en wandeling :D
SJ: armband, 2 x hanger voor sleutelbos >> Turkoise, oranje, lichtblauw, roze, geel. (kleur ben ik nog niet echt uit...)
Annetje: paardenhaarhanger, in rose natuurlijk :+ of in blauw, incl. lunch en wandeling
Cookies: vind alles leuk, als ze maar mee mag.
Shy: armband, blauw, incl lunch (al ben ik wel wat moeilijk met wat te eten ;) ) en wandeling
DD:
Skessa:
Hrokur: 2 hangers; eentje bordeaux en eentje blauw, incl. lunch en evt. wandeling

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:25

Sharon_Jims schreef:
Citaat:
16 mei:
AM: ketting voor mezelf of oorbellen :D , maar hanger ook goed hoor ;) , incl lunch en wandeling :D
SJ: armband, 2 x hanger voor sleutelbos >> Turkoise, oranje, lichtblauw, roze, geel. (kleur ben ik nog niet echt uit...)
Annetje: paardenhaarhanger, in rose natuurlijk :+ of in blauw, incl. lunch en wandeling
Cookies: vind alles leuk, als ze maar mee mag.
Shy: armband, blauw, incl lunch (al ben ik wel wat moeilijk met wat te eten ;) ) en wandeling
DD:
Skessa:
Hrokur: 2 hangers; eentje bordeaux en eentje blauw, incl. lunch en evt. wandeling

Zes mensen? Dubbeldun en Skessa doen niet mee?

Dan nog even over de hangers (dit ivm het bepalen van de prijs), over welk model hebben we het?

Cookies

Re: ( Besloten ) Boomloos geeft je vleueueugels....meeting.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:35

Ik wil graag een ketting maken. In blauw graag.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:45

Telefoon/sleutelhanger hoeft niet zo een grote te zijn.
Armband Pandorra style, of gevlochten.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 11:03

Antheman schreef:
Sing, zou je ook iets met een haarklem kunnen doen?

ik zie mezelf niet met paardenhaar in mijn oren lopen, maar wel in mijn eigen haar
!

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 12:45

Citaat:
16 mei:
Cookies: ketting; blauw.
Skessa:
Hrokur: 2 hangers met ieder 1 rijtje kralen; eentje bordeaux en eentje blauw, incl. lunch en evt. wandeling

Cookies, ik heb jouw sierraad ingevuld. moet er ook incl. lunch en wandeling bij. Doe je dan wel even zelf hè ;) .

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:06

@AM: neem hem maar mee dan kijken we wat we er mee kunnen. Heb zo geen idee, moet dat eerst zien.

Hieronder de prijzen.
Ik vraag voor de workshop geven 5 euro per gemaakt sieraad en 7,50 p.p. voor de lunch. Dit zijn 2 belegde (harde)broodjes met roomboter, kaas en ham, melk, thee, koffie. Mocht je vegetariër zijn meld dat dan even bij mij via pb.

Ketting maken: 15 euro
Hanger maken: v.a. 7 euro (zie prijzen bij de foto's hieronder)
Armband maken: v.a. 10 euro (zie prijzen bij de foto's hieronder)
Haarbedel maken: 5 euro

Mensen die een ketting willen maken kunnen uit onderstaande voorbeelden kiezen. Kleuren/vormen kralen zelf te bepalen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mensen die een hanger willen maken kunnen uit de volgende modellen kiezen. Kleuren/vormen kralen zelf te bepalen.
Afbeelding 12 euro
Afbeelding 7 euro

Mensen die een armband willen maken kunnen uit de volgende modellen kiezen. Kleuren/vormen kralen zelf te bepalen.
Afbeelding 10 euro
Afbeelding 15 euro
Afbeelding 25 euro (verzilverd)

Mensen die een haarbedel willen maken voor aan hun eigen ketting kunnen uit 2 modellen kiezen. Kleuren/vormen kralen zelf te bepalen.
Afbeelding 5 euro (voor Pandora, alleen nog de middelste te verkrijgen)
Afbeelding 5 euro (voor aan zilveren kettinkje)

Wil wel even benadrukken dat het maken van een ketting behoorlijk pittig is, zeker als je verder geen ervaring hebt met dit soort sieraden te maken.
Eigenlijk raad ik jullie aan om te kiezen voor een hanger, haarbedel of armband ;)

Ik hoop dat ik zo alles duidelijk heb gemaakt?

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 13:10

Bedankt voor je info Sing.

Citaat:
16 mei:
Cookies: ketting; blauw.
Skessa:
Hrokur: 2 hangers van 7,00 euro; eentje bordeaux en eentje blauw, incl. lunch en evt. wandeling

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:13

Citaat:
16 mei:
Cookies: ketting; blauw. Lunch en wandelen.
Skessa:
Hrokur: 2 hangers van 7,00 euro; eentje bordeaux en eentje blauw, incl. lunch en evt. wandeling
[/quote]

Ja natuurlijk wil cookies ook wat te bikken na al dat harde gewerk. En ik wil graag de bovenste ketting. En Sing, dat gaat me vast lukken. :D

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:34

Zouden jullie dan een nieuw lijstje kunnen maken met wie welk sieraad (hoeveel) je wilt maken en de kleur(en) en wel of geen lunch. Dan weet ik ook wat ik moet gaan bestellen ;)

Citaat:
Hrokur: 2 hangers van 7,00 euro; eentje bordeaux en eentje blauw, incl. lunch.
Cookies: (bovenste foto) ketting; blauw. incl. lunch.
AM:
SJ:
Annetje:
Shy:

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:38

Haha, ik ben echt grappig geweest :o
Ik heb een concours gepland staan op de 16e *schaam* *schaam*
Ik ga even meteen kijken of ik die kan schrappen en de week erop weg kan. Zo niet, dan moet ik even denken, maar ik dénk zo dat ik meega hoor!

Even startlijsten raadplegen dus!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:50

Wedstrijd moet ik dan nog even afmelden maar:
Citaat:
AM:
Annetje: hanger van 7 euro, rose (mocht dat moeilijk worden, ben ik ook blij met blauw) , incl. vegetarische lunch.
Shyla:
SJ:

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:09

Citaat:
AM:
Annetje: hanger van 7 euro, rose (mocht dat moeilijk worden, ben ik ook blij met blauw) , incl. vegetarische lunch.
Shyla: Armband van 15 of 25 euro blauw (Sing zit er in die van 15 koper? en wat zit er als basis in die van 25? ) en wat kost de lunch? en wat is er te eten daarvoor?
SJ:

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 17:30

Shy:
singasong schreef:
Ik vraag voor de workshop geven 5 euro per gemaakt sieraad en 7,50 p.p. voor de lunch. Dit zijn 2 belegde (harde)broodjes met roomboter, kaas en ham, melk, thee, koffie. Mocht je vegetariër zijn meld dat dan even bij mij via pb.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:32

@Shyla, die van 15 euro is eigenlijk kwa basis hetzelfde als die van 10 euro alleen de hoeveelheid kralen is veel meer.
Bij die van 25 euro is de armband verzilverd.

De draad die ik bij alle sieraden gebruik is van 'gecoate staaldraad' en het 'nep'zilver is nikkelvrij.

edit; dankje Hrokur :D

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:37

singasong schreef:
Ik vraag voor de workshop geven 5 euro per gemaakt sieraad

Bovenstaande heb ik niet handig geformuleerd.

Ik bedoel eigenlijk dat als je 2 verschillende sieraden maakt kost het 5 euro per sieraad.
Maak je bijv. 2 dezelfde hangers telt dat gewoon voor één.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:39

Ik wacht jullie lijstje af en dan kan ik het voor mezelf op een rijtje gaan zetten :D

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 17:43

singasong schreef:
Ik bedoel eigenlijk dat als je 2 verschillende sieraden maakt kost het 5 euro per sieraad.
Maak je bijv. 2 dezelfde hangers telt dat gewoon voor één.

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Geldt voor Hrokur!!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:28

Shyla25 schreef:
Citaat:
AM:liefst haarspeld :D anders ketting, turqouise en een paardenhanger lila ( ik ben snel en handig :o ) incl lunch
Shyla: Armband van 15 of 25 euro blauw [
SJ:

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:37

Citaat:
AM:liefst haarspeld :D anders ketting, turqouise en een paardenhanger lila ( ik ben snel en handig :o ) incl lunch
SJ:2 hangers van 7 euro, Armband van 10-15 euro>Turkoise, oranje, lichtblauw, roze, geel. (kleur ben ik nog niet echt uit...)

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:59

@Sing ik snap er echt helemaal niets meer van :n
Wat kost nu wat?

Ik zou als ik genoeg haar heb graag 1 armband van "15 euro" en een klein hangertje voor aan mijn ketting willen voor "5 euro".

De lunch is aan mij niet besteed, sorry te duur voor dingen die ik niet lus en/of mag hebben.
Mag ik zelf een broodje meenemen?

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:04

Lijkt me wel toch? Ik neem ook die Tartiflette mee die ik beloofd had! ;-)

Oh en voor de armband heb ik denk ik alleen wat kraaltjes nodig... Is het eigelijk allemaal Nikkel vrij?

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 12:33

Wat mij betreft mag je ook je eigen lunch meenemen.

Moet eerlijk zeggen dat het voor mij ook allemaal erg verwarrend wordt. Ook om een prijs te bepalen.

Eigenlijk heb ik het liefst dat jullie allemaal hetzelfde maken, dan kan ik ook één prijs maken.

Het ging in eerste instantie om een hanger (eventueel 2 modellen) maken maar nu wil iedereen iets anders.....

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 12:48

Ik heb nog even het topic doorgelezen want dit gaat niet goed komen zo....
Ik doe dit voor het eerst en wil het niet al te ingewikkeld maken.

Ik stel voor om het toch bij de paardenhaarhanger(s) te houden en dan 2 modellen en eventueel een haarbedel.

Prijs voor de workshop incl. materiaal:
Paardenhaarhanger met 1 rij kralen: 10 euro
Paardenhaarhanger met 5 rij kralen: 15 euro
Haarbedel: 7 euro

Lunch: 7,50 euro (of zelf mee te nemen).

Naast de lunch zorg ik voor koffie en thee + wat lekkers.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:16

Citaat:
Cookies: paardenhaarhanger, 1 kraal, blauw. incl. lunch.
SJ:2 hangers van 7 euro, Armband van 10-15 euro>Turkoise, oranje, lichtblauw, roze, geel. (kleur ben ik nog niet echt uit...)

Okay, ik heb de mijne aangepast. Paardenhaarhanger, blauw. :D Wil wel graag een lunch.