Ik wil in principe ook wel mee, lijkt me hartstikke leuk . Of ik ook zal kunnen, hangt bij mij echter helaas af van een aantal factoren, dus ik wacht even het preciese hoe en wat af .
Twilight
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-09 10:16
waneer gaan we de definitiefe besluiten maken want op deze manier komen we er verder niet. aangezien het me lijkt dat je miss reservering bij een restautrant moer maken..,
( ik moet er geld voor weg leggen daarom ook, en daarom komt maart ook goed uit xD )
Escada
Geplaatst: 21-01-09 11:03
Zullen we zaterdag 28 maart doen? Dan kunnen de meeste wel ongeveer en het is einde van de maand dus iedereen heeft zijn loon vast wel binnen haha
ja 28 maart komt mij heel goed uit nu moeten we nog een tijd hebben zo ong, want zover ik weet komt mij trein uit op utrecht centraal en heb ik geen idee waar ik heen moet
mooi meer die dan kunnen !! ( gaat papiertje maken met datum erop )
Escada
Geplaatst: 21-01-09 21:40
Op Utrecht Centraal heb je in het midden een plein met een giga groot blauw bord met alle trein aankomsten en vertrektijden enz. dat bord valt niet te missen. Dus het is handig om eronder af te spreken
Denk dat we 20/25 euro kwijt zullen zijn Als we gaan laserquesten is dat iets van 9 of 11 euro en dan nog uit eten, is voldoende toch En dan de treinkaartjes en buskaarten niet meegerekend van iedereen
ik heb nu de volgende begroting : 21 euro voor de trein 12 euro als het me lukt 40 procent korting te krijgen 11 euro voor het lasergamen en 25 euro voor eten kom ik op 50 / 60 euro
de trein si het duurst helaas
Fenrir
Geplaatst: 25-01-09 20:33
Bellatrix schreef:
Ja, dat valt idd niet te missen.
Jawel, het is mij toen gelukt met de ST-meeting. Het was dat jullie met zijn allen stonden te zwaaien.