Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marlies85 schreef:Ze zeggen dat je nooit je kind in jezelf moet verliezen..daar werk ik dan ook aan
Chevano schreef:Nu uitzoeken wat voor een rit, heb hier de 3 soorten ritten neer geschreven, je moet je naam achter 1 van de 3 zetten. Maakt niks uit bestaat nu ff niet, en mag maar achter 1 je naam zetten. Graag qoute:
Wat voor een rit:
Pannekoeken rit:
Picknickrit:
2-3 uurs rit en dat we erna ergens met zn alle nog ergens iets gaan nuttige:
- Marlies85
- Sabinee__
- ellenAST
- tja hoor hier ook bij (pubelia)
- chevano (maar weet nog niet of ik daarna nog iets gaat nutigen ivm mischien eigen paard mee nemen)
- xtostarlight 3 uurs rit
ellenAST schreef:marlies85 schreef:Ze zeggen dat je nooit je kind in jezelf moet verliezen..daar werk ik dan ook aan
hoef je toch niet aan te werken,die is er toch wel
RRteam schreef:Nu uitzoeken wat voor een rit, heb hier de 3 soorten ritten neer geschreven, je moet je naam achter 1 van de 3 zetten. Maakt niks uit bestaat nu ff niet, en mag maar achter 1 je naam zetten. Graag qoute:
Wat voor een rit:
Pannekoeken rit:
Picknickrit:
- Marlies85
- Sabinee__
- ellenAST
- chevano (maar weet nog niet of ik daarna nog iets gaat nutigen ivm mischien eigen paard mee nemen)
- Marciadenise 3 uurs rit
-RRtream3 uurs rit weet ook niet of ik dan mee ga iets drinken om dat ook eigen paard mee neem
-Haflingertje
haflingertje schreef:RRteam schreef:Nu uitzoeken wat voor een rit, heb hier de 3 soorten ritten neer geschreven, je moet je naam achter 1 van de 3 zetten. Maakt niks uit bestaat nu ff niet, en mag maar achter 1 je naam zetten. Graag qoute:
Wat voor een rit:
Pannekoeken rit:
Picknickrit:
- Marlies85
- Sabinee__
- ellenAST
-RRtream3 uurs rit weet ook niet of ik dan mee ga iets drinken om dat ook eigen paard mee neem
-Haflingertje
-Blackzelda, 3 uurs rit indien mogelijk
RRteam schreef:Ik hou er niet zo van om op andere paarden te stappen na een ongeluk met een paard waardoor ik opnieuw heb moeten leeren lopen
RRteam schreef:Nu uitzoeken wat voor een rit, heb hier de 3 soorten ritten neer geschreven, je moet je naam achter 1 van de 3 zetten. Maakt niks uit bestaat nu ff niet, en mag maar achter 1 je naam zetten. Graag qoute:
Wat voor een rit:
Pannekoeken rit:
nelly_555
Picknickrit:
- Marlies85
- Sabinee__
- ellenAST
-Haflingertje
RRteam schreef:we sleepen je er door heen