Fjordentrektocht 2009!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsias

Re: Fjordentrektocht 2009!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 16:45

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:28

leuk die met die foto!!!
zou eens kijken of dat er dan geen paardenbeurs ofzo is!
er is 6 juni een endurance wedstrijd in otterlo ginkelse heide, daar wil ik best graag heen! ligt ook een beetje aan mijn zadel die wordt volgend weekend nagekeken!

ja lief is die he!! de kleine ondeugd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 15:08

Afbeelding

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 21:23

leuk!

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:21

woei nog even!!! zadelmaker is weer langs geweest en zadel ligt al stuk beter! of dat hij super ligt weet ik pas na een paar keer rijden.
maar hij komt sowieso over ongeveer 3 weken weer kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 09:00

oke dat is fijn, rekent hij daar geen extra kosten voor?
we kunnen ook in amsterdam een terassie pakke trouwens:)

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 11:47

ja zeker, weet ik niet, maar als het maar goed ligt!

ik vind alles best maar kan alleen op vrijdag en t weekend.

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 11:32

relaxed dat je zadel beter ligt, ligt het nu nog steeds goed?

lijkt me ook gezellig om een terrasje te pakken idd, ff kijken hoe het weer is enzo. ik kan ook wel op vrijdag :)

ben laatste tijd echt heel druk geweest, vandaar mijn slome reacties, want er was een dubbeltraject geopend voor geneeskunde en biomedische wetenschappen, dat voor mij zou betekeken dat ik jaar 2 van geneeskunde kan overslaan. dus ik ben een mooie sollicitatiebrief gaan schrijven, met cv enzo en ik werd toen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, en ben toegelaten!! :D super relaxed dus.
Heb nog 2,5 week en dan heb ik mijn bachelor van biomedische wetenschappen, en ga dan volgend jaar m'n master combineren met het 3e jaar van geneeskunde :)

en heb ook veel met Sjors getraind voor de wedstrijden, volgende week is SGW vlietlanden weer.. vet!
Het is alleen veranderd dit jaar; je moet eerst een springparcours rijden om 'toegelaten' te worden tot de cross. dus dat is wel super zwaar.. ben benieuwd.

Hoe gaat t met je baan cherish?

en met jouw studie charlotte?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:02

zo dat is goed nieuws zeg, gefeliciteerd!
Ja met studie gaat het lekker, nog heel veel werk te doen deze weken, en mijn stage is bijna af. Dan heb ik eindgesprek maar hbe stiekem wel gehoort dat ik ben geslaagt. :D Wel een gek idee, dat een jaar hard werken daar nu zomaar strax helemaal over is. Vind ik aan de ene kant heerlijk want volgend jaar gaan we veel lol maken het laatste jaar. Aan de andere kant ook wel jammer, gelukkig ga ik er ook nog effies werken dus ben ik niet gelijk weg.
Een vriendin van mij loopt daar ok stage en we gaan een groots afscheid organiseren. :D

Ik kom nu net terug van een grote buitenrit, heerlijk. Met mijn nieuwe zadeltas van debo, hij is wel erg klein, dus moet er waarschijnlijk nog een of toch een grotere. Voor buitenritten is hij wel erg leuk, hij is turquoise van kleur.
Ondanks mijn bruine westernzadel nu en geen velle sjabrakjes meer ;( ;) :o , probeer ik toch wat velle kleurtjes te doen. Vind ik altijd wel leuk een beetje hip.

Ik begrijp dat je het druk gehad, je hebt ook zo'n zware studie, knap hoor!
Hoe gaat het met je vriend?
Ik ben trouwens weer vrij. Ik heb het uitgemaakt met Michael. Hij Is totaal niet geintereseert in paarden. Als hij mee ging dan stond hij met zijn armen over elkaar. Hij had ook geen humor. Maar voor de rest was het een superleuke jongen hoor, kan heel goed dansen, ziet er leuk uit en houdt er van eropuit te gaan, gezellige vriendengroep ook. Vooral dat laatste is wel erg jammer.
Hij hing alleen zodanig aan mij dat ik het heb uitgemaakt. Ik werd er harstikke moe van. Ik heb liever iemand die ook lekker zijn eigen gang gaat. En hij zette zich ook niet voldoende in voor school enzo en dat vind ik wel belangrijk.

Zo, dat was weer een lange;)

Cherish, ik heb gereageert in andere topic, hoor maandag van het zadel!

Doei doei :D

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 10:24

hoooi!!

zozo school... pfff wat is dat???? hahaha voor mij al lang geleden zeg maar soms zou ik wel weer naar school willen.. lekker die lange vakantie, al hoe wel ik nu ook niet moet klagen,
heb elke schoolvakantie vrij alleen de zomer maar 3...

maar goed zeg melanie, het klinkt wel ingewikkeld zeg haha maar vind het echt knap van je!!! doe het je niet na!
maar je doet dus 2 opleidingen door elkaar heen??

met bob alles goed? jullie hebben ook al lang toch!?

O leuk vlietlanden!!!! moet je zaterdag of zondag?? vond het vorig jaar erg leuk om te kijken!! kunnen we daar niet meeten??
ow dat is wel minder dat je eerst een parcourtje moet springen! is die hoog?

charlotte, nou mooi dat je het zo super leuk had op je stage!! ik ik kon soms niet wachten om weg te mogen hahaha.
en lekker zeg nog 1 jaartje, en ga je dan werken?? en als wat?

hahaha goedzo dumpen die jongen! als hij niet geïnteresseerd is in paarden!!! ze moeten wel een beetje interesse in je hobby tonen toch! en humor vind ik zelf ook heeel erg belangrijk! ja inderdaad ze moeten wel hun eigen gang gaan! doen dennis en ik ook, we zien elkaar dan soms weinig, maar achja we wonen samen en dan kunnen we tenminste ons niet ergeren aan elkaar.

pff ook al zon lang verhaal!!!

heb ook weer gereageerd! ben toch van plan om die oude te laten aanpassen voor dressuur en springen en een tweedehands barefoot nevada er voor de trektocht/buitenritten bij te kopen!!! Dennis vond het ook wel slim!! dus ben er nu druk naar op zoek!!! is er zo eentje als stephanie dus die heb ik al een geprobeerd!

maare meeten bij vlietlanden of andere keer????

wow nog 1 maand en 5 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 17:36

Heey!
Na aanleiding van de smsjes :D ;)
Ik kan mee hoor!
Dus we zijn compleet! :D
Hoe laat moet je beginnen Melanie?
Ik kom aan op de rietpolderweg en hoef maar 12 min te lopen, dus dat valt mee!
Ophalen mag ook hoor! Net wat handig is.

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 20:30

Super relaxed dat je al stiekem hebt gehoord dat je ben geslaagd voor je stage charlotte! :D gefeli :)
ik hou ook altijd van felle kleurtjes op je paard, zo lekker vrolijk allemaal!
jammer dat het uit is met je vriend :( maar het is wel beter zo inderdaad als je je er zo bij voelde. Met mij en Bob gaat het wel erg goed, in oktober alweer 2 jaartjes! Gaat echt snel. We zijn dit weekend weggeweest met onze studentenvereniging. Was echt super leuk, lekker weer en lekker gefeest! We hadden zooo veel bier, echt niet normaal. We gingen naar Zeeland en het thema was Pirates of the Forestian. (Studentenvereniging heet Forestus). Heerlijk weekend gehad dus, ben net thuis.

Ja ik doe 2 studies door mekaar, heb dat dit jaar al gedaan dus, en mag nu een jaartje van geneeskunde overslaan! super relaxed!

Maar super leuk dat jullie naar SGW vlietlanden komen! Dit is trouwens de site: http://www.eventingzuidholland.nl/
Ik ben echt bang voor het springen, hoogte wordt rond de 70/80 cm. Best wel heftig, zeker omdat als ik door het springparcours kom, je ook nog die cross van 2 kilometer moet rijden! Super leuk dat jullie komen, vind t wel jammer dat we dan niet echt kunnen praten, ben dan wel druk bezig met Sjorsie.
Ik moet als eerste starten bij de oefencross paarden, het springparcours is om 15.15 en de cross is dan om 15.40.
Jullie zouden anders ook al op zaterdag kunnen komen, dan kunnen we gezellig wat gaan drinken ergens in de avond en bij mij slapen, of Stephanie moet werken he zondagochtend?

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:06

heej!!

ja stephanie moet 's ochtends werken, van 8 tot 1, dus komen meteen na haar werk
was anders wel leuk geweest!

na in ieder geval super leuk!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:38

Heey, fijn dat het allemaal zo goed gaat!
Die cross gaan jullie gewoon redden, vooral met onze support:p natuurlijk!!!
We kunnen idd ook eerder komen, hoe doe je dat met sjors dan?
groetjes Charlotte

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:51

ja melanie het gaat wel lukken!!! wij moedigen je aan!
wij kunnen zondag om ongeveer half 2 hier pas weg rijden, vanwege stephanie haar werk.

vet leuk! krijg net het blad van mijn rijvereniging, ze hebben eind deze maand een soort endurance georganiseerd! 30 km! vet leuk kan ik mooi oefenen voor de trektocht!
en ik ga dus een barefoot nevada erbij kopen!!! heb vandaag weer op die van stephanie gereden, op lin en ben om!

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:38

hoi drente is echt heel mooi om te rijden ik ga er al 24 jaar op vakancie
ik ken mechien wel een camping die jullie willen opvangen of zo
dat is de klaverkampen
mechien zie ik jullie dan wel ff ;)
gr suzanne

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 17:37

ja jammer dat stephanie moet werken, anders hadden we wel wat leuks kunnen doen ervoor.
Ik zadel Sjors thuis al op, en heb op zaterdag al het parcours verkent enzo, dus dat is zo gebeurd. Dan alleen nog maar ff het springparcours doorkomen :p maar met jullie support moet het wel lukken inderdaad!
De hoogte moet ook wel lukken, hij vind het alleen eng daar omdat er allemaal toeters en bellen omheen zitten, grote tenten, veel lawaai, veel mensen en vooral veel drukke paarden.

vet dat ze een endurance organiseren cherish! 30 km is ook wel gelijk een mooie afstand om te oefenen idd. Heb daar ook wel eens naar gekeken, maar dat was zo een gedoe: je moet iets van 30 euro betalen en dan moet je ook nog zelf posten regelen enzo..

Maar hoe zullen we dat doen zondag? hadden jullie al iets afgeproken om samen met de auto te komen ofzo? en jullie weten waar het is toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:09

hey Ik weet hoe ik er moet komen, dus dat ik geen probleem.
Hoe laat zullen we afspreken?

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 17:04

oke dat is mooi, ik denk dat je dan het beste met cherish en stephanie kunt afspreken hoe laat en waar jullie afspreken toch?
jullie komen toch samen dan?

ik ben er met Sjors rond half 3, moeten starten om kwart over 3.
ga morgen de hele dag erheen, posten bij een crosshindernis, en dan gelijk het crossparcours open en het springparcours bekijken, spannend :D
er staan al foto's van de hindernissen online:
[SGW-ITP] Cross hindernissen Vlietlanden 19 t/m21 juni

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 10:02

suus_elviera schreef:
hoi drente is echt heel mooi om te rijden ik ga er al 24 jaar op vakancie
ik ken mechien wel een camping die jullie willen opvangen of zo
dat is de klaverkampen
mechien zie ik jullie dan wel ff ;)
gr suzanne

bedankt! maar alles is al geregeld! dit is onze eerste keer in drenthe dus ben benieuwd!

stephanie werkt tot 1 uur, dus we kunnen half 2 wegrijden!
kan alleen het adres niet zo goed vinden?
charlotte moeten we jou ergens oppikken of wat??
leuk morgen!!!!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 19:01

zo ben net thuis van het posten! was echt super leuk,
wel enge hindernissen :P
heb echt zin in morgen!
het adres staat op de site:

naar recreatiegebied Vlietland in Leidschendam–Voorburg
Voor routeplanners kun je de postcode 2266 BM gebruiken

Zie jullie morgen!!!!

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:26

heey!!
was het een beetje droog gebleven?
is het daar trouwens een modderpoel??
ja echt leuk morgen!!

oke thanks! tot morgen!!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 19:37

heej! ja geen druppel regen gezien!
de grond is gewoon helemaal droog :D
misschien dat het vanavond nog een beetje gaat spetteren, maar ik denk het niet, en de grond blijft dat gewoon goed, want het was vandaag echt gewoon droog :)

Heb er echt zin in!
maar de regels zijn wel veranderd! Je mag niet meer dan 2 weigeringen in het springparcours ander mag je niet starten in de cross.
en bij de cross MOET je alle hindernissen springen, je mag er dus niet meer langs, en met max 2 weigeringen :o is dus wel pittig geworden

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:40

oke beter!

ow dat is wel minder die strenge regels zeg!!
hopen dat het goed gaat met springparcours want je komt voor de cross! ach komt wel goed joh!!! jij en sjors kunnen dat wel!!!!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 19:43

ja idd!

hoop zo dat het lukt, heb er wel super zin in! Ben echt benieuwd hoe Sjors morgen weer gaat reageren!

Zie jullie morgen!!