Mag heel fijn van 1 t/m 4 jan werken, allemaal de hele dag..
Dus voor mij houdt het wat betreft meeten nog deze vakantie sowieso op zegmaar.
Hoop dat jullie alsnog gezellig kunnen gaan meeten
! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! 

Maar Utreg ken ik verder niet dus dat weet ik niet wat er verder nog is. We kunnen ook naar Rotterdam of Den Haag is ook erg leuk. 

Citaat:Amsterdam - Centrum en het Museumkwartier (P.C. Hooftstraat en Van Baerlestraat) is als toeristische winkelgebied aangewezen en mogen elke zon en feestdag geopend zijn van 07.00 tot 22.00 uur.
Utrecht - De stedelijke koopzondagen in Utrecht zijn op de eerste zondag van de maand
Den Haag - Centrum
Den Haag - Scheveningen-Bad en het Winkelcentrum aan het Deltaplein (winkelpromenade Palace 365 dagen per jaar open)
Den Haag - stadsdelen Laak, Haagse Hout, Loosduinen en Leidschenveen/Ypenburg (elke eerste zondag van de maand van 10.00 tot 18.00 uur met uitzondering van de vakantiemaanden juli en augustus)
Leiden - Centrum (Enkele tientallen winkels in de binnenstad, waaronder zaken als V&D, Douglas, de Hema e.a. Zijn elke zondag geopend.)
Rotterdam - Centrum
Rotterdam - Charlois
Rotterdam - Delfshaven (winkels mogen op alle zondagen geopend zijn tussen 12.00 uur en 18.00 uur, dit is een pilotperiode die staat vooralsnog op drie jaar en is ingegaan op 6 oktober 2005)
Rotterdam - Feijenoord (winkels mogen op alle zondagen geopend zijn tussen 12.00 en 18.00 ,dit is een 3 jarig experiment sinds 2005) voornamelijk Boulevard Zuid en de Winkledriehoek Afrikaanderwijk
Rotterdam - Hillegersberg-Schiebroek
Rotterdam - Ijsselmonde
Rotterdam - Kralingen-Crooswijk
Rotterdam - Noord (Proef van 1-10-2005 tot 1-10-2008 en deze houdt in dat alle winkels in de deelgemeente op zon- en feestdagen open mogen zijn)
Rotterdam - Prins Alexander (op zondagen van 12.00 tot 18.00 uur en op feestdagen van 10.00 tot 18.00 uur)
Zullen we Rotterdam doen? Of is dat te ver voor Britt? 

Dat meen je niet

Maar we komen er niet echt uit zo of wel
We moeten echt even wat knopen doorhakken hoor!