Maar dan doen we gewoon nog een keer een meeting joh.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ja, dat is wel slim, maar wil je die afspraak hier maken of als we met zijn allen bij jou zijn?
_Florien_ schreef:Eeuh tof er staat een data/ding vast!Ik ga eens kijken of ik die dag kan.
Ik ben wel vegetarier, maar als ik de enige ben wil ik best zelf wat eten voor mijzelf meenemen, daar hoeft geen extra moeite ofzo voor gedaan worden
C_arola schreef:@ Maartje; Natuurlijk kan er iemand extra bij.
We zitten nu op 9 vrouw
@ Magda; Onder voorbehoud is ook geen probleem.
@ Florien; hebben ze bij de chinees geen vegatarische gerechten als tjaptjoi (dacht dat het vegatarisch was of chinese of gewone patat ofzo)?
Het lijkt me erg gezellig om je weer te zien Rockwitch, kan me voorstellen dat het financieel nu moeilijker is met verhuizing maar dan gaan we idd een keer meeten.
Gaan we ook een afspraak maken voor de 2e meeting en dan de overige 8 afleveringen van Moonlight kijken?
Maartje1990 schreef:_Florien_ schreef:Eeuh tof er staat een data/ding vast!Ik ga eens kijken of ik die dag kan.
Ik ben wel vegetarier, maar als ik de enige ben wil ik best zelf wat eten voor mijzelf meenemen, daar hoeft geen extra moeite ofzo voor gedaan worden
ik moet zeggen dat ik 't lichtelijk 'komisch' vind dat iemand die moonlight kijkt en zo'n ava heeft dan vegatarier is
C_arola schreef:@ Maartje; Natuurlijk kan er iemand extra bij.
We zitten nu op 9 vrouw
@ Magda; Onder voorbehoud is ook geen probleem.
@ Florien; hebben ze bij de chinees geen vegatarische gerechten als tjaptjoi (dacht dat het vegatarisch was of chinese of gewone patat ofzo)?
Het lijkt me erg gezellig om je weer te zien Rockwitch, kan me voorstellen dat het financieel nu moeilijker is met verhuizing maar dan gaan we idd een keer meeten.
Gaan we ook een afspraak maken voor de 2e meeting en dan de overige 8 afleveringen van Moonlight kijken?
9 vrouwen... is er ook nog ergens een mick?
C_arola schreef:@ Maartje; dat is ook goed hoor. Zie nu in je profiel dat je uit zuid-Limburg moet komen, is Zwolle dan niet een beetje te ver weg voor je? Anders moeten we misschien toch een centralere plek afspreken...
Snacks lijkt me handig, net als voorkeur drinken