Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amanda__ schreef:geen gasgalop!dan durf ik ook niet
Nathalie84 schreef:ik hou wel van een lekker stevig galopje, net als vroeger, lekker crosse. Ali staat hoog in de beschermers kom maar op met die boomstammetjesmaar niet met een grote groep
![]()
Nathalie84 schreef:Als ze echt schrikken maakt het niet meer uit of ze nu stappen of galloperen. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat ze op hol slaan
. Stond nu ergens een goed stuk van hoe je dit kunt oplossen.
Riddikulus schreef:Wat een goed idee Laris, al weet ik niet of dat in de kantine magMoeten we even kijken. Gesina blijft ook achter, dus het is misschien leuk om een tijd af te spreken na de rit voor jou, michelle, gesina en manon (?) om met zn alle wat na te babbelen??
@ Amanda: Als je van tevoren een keer wilt komen oefenen (oefenbuitenrijden) dan hoor ik het wel hoor.Ik heb al meerdere mensen door dit soort dingen heen gekletst.
#Ymke# schreef:SAAANNEEE, je liet me schrikken
Nathalie84 schreef:Amanda__ schreef:geen gasgalop!dan durf ik ook niet
ik hou wel van een lekker stevig galopje, net als vroeger, lekker crosse. Ali staat hoog in de beschermers kom maar op met die boomstammetjesmaar niet met een grote groep
![]()
#Ymke# schreef:Sandra, daar heb ik heeeeel vaak gereden met iawata. Kan je idd erg leuk gassen!