nienke is gewoon heel apart. Het is een eigenwijze, lompe, geen rem hebbend poedersuiker Daarom ben ik de enige op stal die er op wil op Iris (_Safarii) na
ik heb 3 potentiele kandidaten: Nummer 1) De niks-nut
Ik ben Desiree en zit in een hk-topic met Marije & Carlijn. Ik had laatst van Marije(waarmee ik eerst dit jaar samen in de week zou gaan op het reelaer ) en Carlijn gehoord dat jullie gezellig op instructieweek gingen met z'n allen.
Nu lijkt mij zoiets ook wel heel leuk dus had ik net marije gepb't of het een besloten meeting was of niet, aangezien het mij ook wel heel erg leukt lijkt zo'n instructieweek(topic nog niet gezien). Toen kreeg ik van d'r terug dat het wel besloten was maar dat ik het maar even moest vragen in het topic, daarom hier dus ook dit berichtje .
Zou ik ook mee mogen met jullie of liever niet? Snap het heel goed als dat niet mag hoor, geen enkel probleem!
Ik weet dan nog niet of ik mijn verzorgpony mee mag nemen of dat ik met een manegepaard/pony ga.
Laat maar weten wat jullie vinden of als jullie nog vragen hebben stel maar!
Desiree ik ken jou ook wel dus echt vreemd ben je niet, van dat spelletjes topic. Van mij mag je dus wel mee... Maar als er geen plek meer is in die week dan kunnen we er niks aan doen.