Oef zwolle is best een eindje uit de buurt.. Maar ik jat gewoon de auto van m'n vriend die rijdt toch op gas Zolang het niet helemaal in groningen is vind ik het wel prima.
Mitxa schreef:Liever Nijmegen voor mij Same here... Zwolle wordt voor mij 2,5 uur met het ov, dat vind ik eigenlijk wel ver (en duur)
Nijmegen is voor mij 10 minuutjes, dus zou wel heel fijn zijn 1/1,5 uur reizen gaat misschien ook nog wel, anders wordt het te ver + duur..
Ja dat is ook zo, maar beter 10 mensen in Nijmegen dan 3 mensen bijvoorbeeld in een klein dorpje ergens?!
Kir_Ples schreef:Ja maar ik denk niet dat mijn ouders t goed vinden als ik helemaal naar Nijmegen ga. Andersom geld het voor mij, mijn ouders gaan het niet goed vinden als ik helemaal richting Twente ga
Mijn maximum is 1,5 uur reizen... En dat is al snel gemaakt, aangezien Nijmegen al een uur is Maarja zoals al eerder gezegd, houd maar geen rekening met mij. Ben volgens mij te moeilijk dus...
Gaan we stadten dan??? mm dat heb ik nog niet meegekregen. Als dat het geval is, dan heb ik niet zo veel zin om mee te gaan eigenlijk.
Hmm weet ik niet wel groot Maar Susan, Uden is niet zo ver van Nijmegen geloof ik hoor Stadten vind ik ook niet echt leuk
Uden is niet ver van Nijmegen, dat klopt Maar Uden heeft géén station en bussen rijden nou eenmaal niet zo snel. CS is voor mij 55 minuten reizen
De stad in is wel leuk, maar niet als je gaat meeten, meer gewoon met vriendinnen Maar ik weet niet of het de bedoeling is foto's te gaan maken, of om bijv. iets als bowlen te gaan doen?
Er is nog niet afgesproken wat we gaan doen... We moeten immers eerst een plaats uitzoeken voordat we verder kunnen plannen.