Zondag 14 december 13.30 parkeerplaats reyerpark: wie gaan er mee: - Sharona met Zhiv - priss met Pacha - marjolein met Tulandro - Steff op Destiny - Mijanou op Macho - Cherise op Bangor (moet ze nog vragen, anders op de fiets.. ik ga liever niet alleen dat hele stuk) - -
Zondag 14 december 13.30 parkeerplaats reyerpark: wie gaan er mee: - Sharona met Zhiv - priss met Pacha - marjolein met Tulandro - Steff op Destiny - Mijanou op Macho - Cherise op Bangor (moet ze nog vragen, anders op de fiets.. ik ga liever niet alleen dat hele stuk) - Anneloes en Vanc - Martine en Belle Ik en Martine komen met de trailer yeah
Woensdag liep ze ineens niet goed. Da is geweest, maar we weten niet precies wat het is. Sowieso een soort griepje en wss een hoefzweer, maar dat bekijken we dinsdag verder. Tot die tijd stappen, stappen, stappen.
Ik ben net door het reyerpark geweest, maar de ruiterpaden waren zodanig bevroren dat je er niet over heen kon met de paarden. Dus ik weet niet of het vannacht nog gaat vriezen, maar anders denk ik dat we het beter kunnen verplaatsen...
Haha gekke sharoon, ik heb nooit gezegt dat ik niet kon
Miss is het beter om het te verzetten, want het vriest nu al inderdaad. Spekglad dan.. Ik ben morgen ochtend nog wel ff online voor wie er nog wel gaan. Maar denk dat het niet verstandig is. Zoals ik nu ook lees gaat er bijna niemand meer??
Nieuwe datum dan maar prikken denk ik en hopen dat het dan beter weer is.