Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tiso schreef:wij hebben ook nog mensen die van onze stal zelf meedoenik denk dat er maar weinig mensen over blijven voor de wedstrijd of niet mandy?
is het zowiezo niet een leuk idee om voor volgend jaar zowiezo iets te doen?
01_Mexxlover schreef:mensen let op: ik ga nu na stal toe laat alle kinderen zich inschrijven want dan kan ik straks de starttijden klaar gaan maken etc ik denk niet dat er nog mensen van buitenaf gaan komen tenzij jullie nog mensen kennen/weten graag even op tijd laten weten dan en wil graag iedereen die mee doet het nog even bevestigen via een pm en het inschrijfgeld is 15 euro we gaan ook zorgen voor popcorn tijden de wedstrijd en soepjes etc. vandaar dat het iets duurder is en natuurlijk de prijs
Tiso schreef:heel graag zels ik zt te denken om het over te maken zodat wij eten/spullen etc kunnen regelen voor die dag zodat ik dat niet uit me eigen zak hoef te betalen en we zoeken nog mensen die voor de dressuur proeven willen schrijven etc ik krijg binnenkort een lijstje voor de vrijwillegers waar ze zich voor op kunnen geven om te helpen dan zal ik deze zo snel mogelijk even hier op bokt zettenhoi ik wil eventueel nog wel mee helpen met organceren enzo omdat mijn verzorger gaat rijden en zelf haast niks mag.
hoe moeten we het geld over maken of dan mee nemen of komen we nog een keer bijeen ofzo?
Assepoetster schreef:Zijn er officiele juryleden trouwens?