We kunnen alleen op donderdag, en die dag gaat mijn zus verhuizen. Over 2 jaar dan maar weer 
Ik ga me over 2 weken wel uitleven op Indoor Brabant
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Erg leuke dingen gezien, oa een "show" van Linda Tellington Jones en een van Pat Parelli. Ook nog iets met een ostheopate maar dat vond ik persoonlijk niet zo, ze stond de "passieve bewegingen" met de benen ontzettend ruw te doen, erg apart zeg maar. Verder veel leuke stands gezien en een erg gave jas bij een stand met alleen maar leren jassen. Stonden alleen geen prijzen op de kaartjes, dus we gingen even voor de fun vragen wat die jas moest kosten. Hele stoere was t, verschillende kleuren bruin leer, heel dun en zacht echt onwijs mooi. 650 euro!!!! Meneer van de stand vroeg nog of ik m aan wou passen, passen kost niets zei ie. *verkooptruc* Als ik rijk was geweest had ik t wel geweten, men wat een gave jas
Slingerden ook alle kanten op. Bij de Paso's vond ik dat al wat minder en je toen kwamen er nog wat ijslanders en daar hoort t gewoon zo, zag er ook al veel beter uit Maaike schreef:daarom lagen wij ook zo in een deuk, waar niet alle duitsers de humor van in konden zienJa heb ook nog wat van die toltende dravers gezien idd. Vond het er niet uitzien, vond dat ze nogal maaiden en dan die achterbenen erbijSlingerden ook alle kanten op. Bij de Paso's vond ik dat al wat minder en je toen kwamen er nog wat ijslanders en daar hoort t gewoon zo, zag er ook al veel beter uit