nou t weer ziet er nu goed uit. Vanochtend om 5 uur was het nog echt pet, dacht ff van nee he. Wij zijn tussen kwart over 1 en half 2 bij van bladel en dan rond 2 uur bij t vp.
Ja hier is het ook mooi weer, is er wel een kantine bij van bladel trouwens? mijn ouders zouden eigenlijk gaan wandelen, maar mijn opa en oma zijn allebei ziek, allebei griep(opa kan niks meer zelf, zit in een rolstoel ook, maja nou is oma ook ziek), dus dan is puur overmacht maar nou gaat alleen ons pap nog mee want ze wouden niet dat ik het afzei.
jep.. hier schijnt t zonnetje lekker jo.. maarhe wat doe jij om 5 uur naast je bed..??
morgenstond heeft goud in de mond he.. nee, ff plasje plegen hoort er ook bij. en om 5 uur stormde het behoorlijk hoor. @Dees: nou dan zul je wel bijtijds zijn.
haha succes. Ja ik vind het niet erg als ik wat vroeger ben, dan kan ik alvast een beetje kennismaken met het paardje waar ik op ga misschien, even poetsen enzo.
Ik doe trouwens wel mijn bp aan, ik heb een redelijk zwakke rug en als ik naar val heeft dat alle gevolgen van dien als ik geen bp aan heb. En het is toch een vreemd paardje waar ik op ga .
zekere voor het onzekere.. ik zelf rijd altijd zonder en ook zonder cap maarja ik zit op me eigen knollie en die ken ik door en door..op een vreemd paard heb ik meestal ook wel een cap op hoor..!!
uhuh, ja ik heb meestal op mijn vzpony's geen bodyprotector aan en ook niet op alle manegepony's/paarden. Maarja tis toch een vreemd paard, ik weet niet wat die doet(niet dat ik bang ben hoor), en tsjah het is niet te hopen maar het kan altijd gebeuren dat er iemand afvalt.
en hier komen de foto's.... kun je zien hoe een zootje ongeregeld het was:
Jammer dat we geen plaatje hebben geschoten van het zwembad haha. Nouja dat is weer een reden om er weer een keer een vervolg aan te geven. Ik heb me vermaakt hoor met me harem.