lovelyfiefy schreef:nee we waren naar Moeke's pannenkoeken hier in Alkmaar centrum
Die ken ik wel ja. Zag net ook dat wereldwijd veranderd is naar een japans restaurant.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
soloro schreef:lovelyfiefy schreef:nee we waren naar Moeke's pannenkoeken hier in Alkmaar centrum
Die ken ik wel ja. Zag net ook dat wereldwijd veranderd is naar een japans restaurant.
soloro schreef:Las op internet iig al veel teleurgestelde reacties terwijl ze nog niet eens open zijn.. Maar snap het ook wel, wereldwijd was gewoon een gaaf concept. Nu wordt het hapjes bestellen via een tablet en het schijnt dat de drankjes en toetjes niet bij de prijs inzitten.
kelliiee1993 schreef:Ah spannend!
Lijkt me erg tof om te doen, maar ook wel spannend om in je eentje te gaan!
Mooi verschil aan leeftijden
Maar joh je komt er uiteindelijk toch voor jezelf.
lovelyfiefy schreef:kijk dat is fijn britt! lekker als je niet afhankelijk bent van andere !
Brittjuh97 schreef:lovelyfiefy schreef:kijk dat is fijn britt! lekker als je niet afhankelijk bent van andere !
Zeker fijn! maar ook omdat mn zus nu zwanger is en uiteindelijk een tijdje niet met de trailer rijd en waarschijnlijk uiteindelijk minder tijd heeft is het wel fijn dat ik ook kan rijden.
ook voor als die Cleo of onze andere bijrijdster een keer wedstrijd heeft, of ikzelf natuurlijk