Oh wat een mooie foto's komen er al voorbij! *stiekem een beetje jaloers* Was zeker wel erg koud vanmorgen??
Hier namens mij ook wat voorproefjes, maar voor ik alles uitgekozen en bewerkt heb duurt waarschijnlijk i.v.m. de toetsweek nog wel even.Tips zijn meer dan welkom!
Ik vind het trouwens wel echt leuk dat de meeting uiteindelijk toch is door gegaan Maar ook dat iedereen is gekomen! En geen zieken op het laatst enzo
Ik vind het vooral ook super gezellig! Een goede sfeer, goede wissels, gezellige mensen en goed georganiseerd!En een mooie locatie ondanks de kou. [edit] en ik ben bijna klaar met importeren
Ja. het schrikbarende aantal van 881 foto's ( meer dan ik dacht ) is bijna overgezet en dan kan het uitzoeken beginnen.
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt een beetje raar, links helemaal aan de zijkant ter hoogte van de halsband zit een zwart dingetje. Voor de rest echt een gave foto!
Er groeit een vinger uit de boom! Geniaal hoe we haar in de boom kregen. Ben benieuwd naar je andere foto's.
oh ja! Dat is van een handschoen haha ik kon het ook niet precies thuis brengen Maar ik ga slapen ben echt moe
Jeej wat een mooie foto's komen er al voorbij. Denk dat ik nu nog ff ga klooien met het bewerken. Maar dan eerst moet gaan leren.
Jesda werd vanochtend opgeroepen voor een klein demootje van Flyball.Vond ze heel vervelend, oké, niet dus.Die foto tegen die boom is mooi!