Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Birmaantje schreef:@nicollol: wat een mooie rijfoto's heb je gemaakt van Manchester en leuk dat jij de foto's weer op een andere manier maakt![]()
Sorry dat ik nu pas reageer maar was erg druk en heb morgen onze eerste officiel wedstrijd samen in het L1. Hoop dat het weer een beetje meezit.Vandaag onderlinge wedstrijd gehad en we waren 2x eerste en met springen ook. Ben trots op mijn kanjer
Laraax schreef:Laraax schreef:Fotografen van wie de foto's nog op de website moeten komen
Amity's Olivi Dreamdust,
Nicole had alles erbij gezet, en Marlies en Richard wilden ze niet op de website zetten dus die staan alleen hier in t topic
Bellatrix schreef:Ik heb ze er ook nog niet op staan nee maar ik heb ze eigenlijk allemaal al hier in het topic gezet...is het echt noodzakelijk dat ze op die site gaan? Iedereen heeft ze al opgeslagen denk ik...zie eerlijk gezegd dan niet de meerwaarde van ze op de site zetten...
MadelonSunny schreef:Laraax schreef:Nicole had alles erbij gezet, en Marlies en Richard wilden ze niet op de website zetten dus die staan alleen hier in t topic
Ow sorry, dat heb ik gemist. Dan kan ik heel het topic door gaan spitten want ik heb niet alles opgeslagenIk dacht, ze komen toch allemaal op die site dus opslaan hoeft niet persee gelijk.