Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kady1 schreef:Jah ik zit in de ochtend groep, maar ik kan dan niet helemaal tot het einde blijven want ik moet om 14.30 beginnen, dus ik moet mijn paard nog terug brengen naar stal, dan zelf naar huis om te douchen (werk in de horeca dus dat is wel zo fris) en het is denk ik 45 min tot uurtje rijden.
Hij gaat wel gemakkelijk de trailer op en ik probeer wel een groom te regelen.
zodat alles snel en vlot verloopt.
Dus als jullie het niet erg vinden als ik wat eerder vertrek ben ik gewoon aanwezig.
Kady1 schreef:Ik denk dat jullie het helaas zonder mij moeten doen, mijn werk doet zo moeilijk vanwege die grote partij.
Baal hier echt van als een stekker, zeker omdat ik het ruim op tijd heb aangegeven bij mijn werk maar ze doen echt moeilijk. En ik had er echt zoooo veel zin inecht jammer
Is er iemand van de fotografen die beetje bij mij uit de buurt komt die een prive sessie wil doen binnekort?
Mijn paarden staan in Ulicoten.
Kady1 schreef:Ik denk dat jullie het helaas zonder mij moeten doen, mijn werk doet zo moeilijk vanwege die grote partij.
Baal hier echt van als een stekker, zeker omdat ik het ruim op tijd heb aangegeven bij mijn werk maar ze doen echt moeilijk. En ik had er echt zoooo veel zin inecht jammer
Is er iemand van de fotografen die beetje bij mij uit de buurt komt die een prive sessie wil doen binnekort?
Mijn paarden staan in Ulicoten.
Vealosz schreef:Ik wil graag mee, en heb begrepen dat ik op de reserve kom dan!