Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die stond om welke reden dan ook nog op m'n computer? Was nog m'n redding want ik had CS4 er iets voorbarig afgegooid, had CS6 nog niet klaarliggen en dat gaat natuurlijk mis 
Zag net pas dat jij onscherp bent, heb er vast nog wel een waar jullie beide scherp opstaan. Maar dan moet ik iPhoto weer opstarten en dat duurt lang en ik geloof dat ik naar bed toe moet
Morgenochtend weer werken. Zal morgenmiddag eens kijken of ik een betere heb!
Ik zou ook niet meer met ouder dan CS2 kunnen werken denk ik..
dit om meer rust in je foto`s te laten komen. het is namelijk een belangrijk punt natuurlijk kun je spelen met je horizon. maar vaak staat het paard nu dan ook minder mooi. nee zou er op letten als ik jou was
ook omdat je een eigen bedrijf hebt. en het staat toch wel slordig ( ken vele grafische bedrijven die er na kijken ) pinkie87 schreef:zou er wel meer opgaan lettendit om meer rust in je foto`s te laten komen. het is namelijk een belangrijk punt natuurlijk kun je spelen met je horizon. maar vaak staat het paard nu dan ook minder mooi. nee zou er op letten als ik jou was
ook omdat je een eigen bedrijf hebt. en het staat toch wel slordig ( ken vele grafische bedrijven die er na kijken )
Maar toch bedankt voor de tip.. Oh enne, slordig zijn mijn foto's niet toch? Ondanks de scheve horizon..
(mijn berichtje is vriendelijk bedoelt hoor! Nu ik hem zo nog eens lees kun je hem ook onaardig opvatten maar zo issie niet bedoelt!
)
Lig ook allang in bed.