Beetje druk.... Hij heeft net 4 weken stil gestaan en is pas sinds een week weer aan het werk haha... Smieke haha ben ik tenminste niet de enige die voor photoshopwerk zorgt.. Hinc was helemaal weg van de hengstige Tinker en natuurlijk blijft dinky leuk..
@Femke Jaawel Ik ben ook hartstikke blij met mijn foto's voor vandaag!Maar de foto's die ik nu voorbij zie komen, poeh wat een gaves zeg!
Bagheera_206 schreef:Zoooo. Kaartje 1 is binnen op PC. Op naar de volgende 2 kaartjes. Haha!Heb je 3 kaarten geschoten
Touwtjes wegwerken doe ik later nog als ik het de foto waard vind Ik ben te moe om me nu zo te concentreren Tess
Oei hij lijkt wel heel erg nabewerktDat ga ik denk ik even aanpassen.Maar eerst maar gewoon van voor alles uitzoeken (:
Sorry ik werd een beetje te enthousiast.Zit tegen het overbelichte aan ja, maar ik vind het zeker niet storen!
rhanasasja schreef:Hij is rechts wel een klein beetje overbelicht of niet noor heb er geen verstand van hoor Ja klopt hoor, het is best lastig om bonte paarden te fotograferen.