Ik meld me af voor 5 augustus. Ik heb dan wat anders.
Bienotje
Geplaatst: 14-07-12 18:06
Balen, heb niet zo met weer bezig gehouden maar dacht dat voorspellingen meevielen maar toch niet dan.zonde zeg, het zit ook niet mee zo! Bedankt voor sms trouwens kaaaren.
Sjips Woldertje staat al op binnen blijven, kan ik zo weer terug.. Ik meld mij af voor 5 augustus. Ik weet niet of ik wel of niet kan maar ik ga niet weer schuiven.
Jammer dat het niet doorgaat! Heb de berichten niet zo in de gaten gehouden wat betreft het weer. 5 augustus kan ik eventueel wel maar zie dat bijna niemand dan kan dus dat gaat het vast ook niet worden
Hier heeft het wel geregend, maar voor de rest een prachtige dag.
Nog even bekijken op welke datum we het kunnen doen. Had de datum geprikt aan de hand van de eerder ingevulde data. Maar denk dat we beter weer wat verder voor uit kunnen plannen.
's middags even een buitje, maar bijna niet noemenswaardig vond ik. Jammer dat het niet door kon gaan. En ik wacht even af wanneer nieuwe datum gepland gaat worden als er nog genoeg animo is.
Oke en nu? willen jullie de meeting nog verzetten naar een andere datum? veel fotograven hebben allemaal al andere meetings ingeschreven en de ruiters andere plannen.
Ik heb hem ingevuld. Volg week staat op ja, maar ik kan alleen als m'n voet beter is. 5-8 en 12-8 heb ik niets ingevuld, omdat ik dan liever niet wil. Zou eventueel wel kunnen.