Wat zie ik allemaal gave foto's van jullie voorbij komen zeg! Leuk!
Ik heb nu een paar foto's van de ochtend gedaan. Morgen maar weer eens verder kijken, maar eerst nog een paar foto's van de andere modellen van de ochtend.
haha ik ga er ook altijd heel raar bij zitten/liggen, want dan bedenk je je dat je toch nog iets lager moet dus dan wring je jezelf in rare houdingen
Bagheera_206
Geplaatst: 29-04-12 23:46
Het gaat niet om hoe je zit of ligt, het gaat erom dat je een leuke dag hebt gehad en de foto's hebt kunnen maken die je wilde maken. Ik ben gewoon overal lekker gaan zitten/liggen/knielen behalve als de grond echt nat was van het mos... Best handig om een lichte broek aan te trekken.
@Wendy: Fijn zo een logeetje. Ik ben gisteren tot 12u met foto's uit ochtendgroep bezig geweest voordat ik naar bed ging. Werd pas 0930u wakker.
Heb van de middag mss ook nog wel paar fotografen-foto's.
xliisaa
Geplaatst: 30-04-12 10:24
ik was helaas ook vroeg wakker, haha! oh richard ik ging gewoon overal zitten en liggen en op een gegeven moment had ik overal natte plekken gelukkig wel een donkere broek aan dus het maakte me sowieso niet uit. ik ga zo ook maar eens bezig met de foto's
Ik was trouwens ook wel vroeg wakker maar nog niet echt zin om er uit te gaan. toen maar ff gaan douche heeft wel geholpen. Toen wel heeeul nieuwgierig of er al weer foto's op stonden (haha,, ben niet erg )