whahaha, heb al vrijgenomen voor CHIO volgende week vrijdag...
Nu zit ik achter de receptie (collega overnemen) maar kan zo weer naar mijn eigen plek, (daar kan ik ook mijn fotocameraatje openen) dus ga ik het daar nog proberen.
hihi sorry, en frik... Hij doet het op mijn computer ook niet... Stomme windhoos. Wel als icoon laten zien en zeggen dat die bruikbaar is, maar niet de schijf kunnen vinden.
ChefsSpecial
Geplaatst: 18-08-11 12:36
Ben toch ook wel heel benieuwd... Ondanks dat Naïra niet heel fotogeniek was Balen dat het niet lukt op je werk, Vero!
Klinkt als 'n strak plan! Alleen is de wei momenteel geconfisqueerd door de merries met veulens... Heb wel 'n bak of het bos tot mijn beschikking... En nog een hei met prachtige paarse bloemetjes...?
Volgend voorjaar? Ik vind een los paard altijd prettiger fotograferen, voor portret en losfoto's je hoeft ze dan niet neer te zetten ze kijken altijd vanzelf wel mooi zolang je de aandacht weet te trekken .
Jeetje, heftig! Volgens mij is dat trouwens verder weg Leon? Het water is toch nog Oosterhout/Dorst/Teteringen? Denk dat dit meer richting Manege Vijf Eiken is? Ben daar gisteren nog langs gereden... Brrr....
Elders stond vermeld dat het op de Suraeweg te Dorst was, Denise Surae ligt overigens in de driehoek Oosterhout - Dorst - Rijen. Teteringen is bij Kadettenkamp.