Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh vrouwen Soms he.. naja, zullen we ons nu dan gewoon aan het gemaakte plan houden? En er pas van afwijken als dat nodig is ofzo?
die stokbrood is trouwens misschie nniet zo handig voor mij
dan moet ik het vrijdag halen, dus dan moet ik of eerst naar de winkel terug naar huis, of met de fiet snaar het station ,maar ik ga liever met de bus denk ik
Heeft iedereen trouwens een mobiele nummer van één van de anderen? Zodat mocht er iets zijn met treinen of files of wat dan ook dat je t kunt laten weten?
laura1986
Geplaatst: 21-04-11 08:55
Shauni schreef:
Laura, vraagje van Serena of je niet eerder kan komen?
Eigenlijk kan ik helemaal niet, maar ik heb me voor het middag deel van de cursus vrij kunnen banketstaaf. Kan kijken wat ik kan doen natuurlijk.. Hoe laat wilde ze me dan bij haar hebben?
Zoals het er nu uitziet, is de uitvaart zaterdag. Waarschijnlijk kan ik dus gewoon mee. Weet het waarschijnlijk vanmiddag zeker. Kruidenboter neem ik mee dus. En ik heb het nummer van Manon en Nynk, maar als wij met.z'n drieën vast komen te staan... Misschien is het handig als we gewoon zorgen dat we allemaal Anne's nummer hebben?
Ik hoop dat je meekan Saz. Maar omstandigheden gaan voor natuurlijk.
Ik denk inderdaad dat het het verstandigst is om Anne alle nummers te geven. Aan mij heb je dan niet zoveel, gezien ik op een knol zit als jullie al gaan meeten