Maar goed, dat heb ik er wel voor over inderdaad. Heb al mailtje gestuurd dat ik graag wil annuleren want als het op de site had gestaan had ik natuurlijk uberhaubt nooit besteld.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je had volgens mij iets roods aan. Nee liep in mn eentje achter je
Vooral als ze van te voren niks over levertijd zeggen. Ik had laatst voor Zil een lotion en een hooinet besteld, en dat wou ik wel graag zo snel mogelijk hebben. Dus via de site besteld en betaald en ik vind het dan vrij normaal dat het binnen 1/2 dagen binnen is. Na 4 dagen, nog niks. Dus ik mailen, kreeg ik na een paar dagen terug: Ja het hooinet ligt klaar maar de lotion hebben we niet op voorraad. Wanneer die weer binnenkomt is nog niet duidelijk. Ja hallooo
Als ik dus niet gemaild had kon het ook nog 2 maanden duren. Heb toen maar een andere lotion ervoor in de plek genomen.
Dus hij maar via een klein weggetje verder rijden zodat we toch nog ergens kwamen. En vanaf daar ging ie de centrale contacten en dan zou er een andere bus komen. Dus uiteindelijk moesten we er allemaal uit en naar een rotonde lopen en daar wachten op de volgende bus. En het was al zo koud
.. en ik was al zo laat!
Sentido schreef:Leuk he bussen![]()
Ik vind het altijd vreselijk als er een vrouwelijke buschauffeur is, over het algemeen haal ik dan mijn trein niet omdat ze zo verrekte langzaam rijden
No offence tegen vrouwelijk chauffeurs verder..
Uberhaubt. Gnagna. * krijg overigens van mn vriend altijd te horen dat ik als een man rijdt, mss dat t daar door komt
* Mn moeder rijdt in een vrachtwagen
Dusja, k zal er wel wat van meegekregen hebben!

net heerlijk gegeten!